Academia de Vânzări - Cea de-a treia ediție încheiată cu succes

Academia de Vânzări - Cea de-a treia ediție încheiată cu succes

Academia de Vânzări, programul anual, acreditat la nivelul Uniunii Europene, dedicat profesioniștilor, studenților și tinerilor din companii, care vor să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și vânzări, și-a încheiat cu succes cea de-a treia ediție.

Proiectul s-a desfășurat pe o perioadă de 6 săptămâni, în cadrul Academiei de Studii Economice din București.

De-a lungul celor 6 săptămâni de cursuri, participanții au învățat de la profesioniștii cu o experiență validată în vânzări din 10 industrii diferite, reprezentate prin prezența invitaților: Bogdan Georgescu – Founder People Point, Radu Lupu – Director Marketing Global Records România, Ciprian Lerca – Sales Specialist, Florin Grosu – IT Entrepreneur, Răzvan Vasile,  Adela Angheluță – Sales Expert Pharma, Carmen Pavel – Marketing Director Beiersdorf, Andrei Dunuță – Sales & Leadership Trainer, Adrian Mihai – Managing Partner FAN Courier și Cristian Gheorghe – Country Sales Manager SEG Team.

În cele peste 30 de ore de training-uri și workshop-uri, cursanții au avut șansa să își îmbunătățească abilitățile specifice vânzărilor (cold calling, customer experience, b2b, b2c, role-playing), dar și cele de comunicare verbală și nonverbală.

Academia de Vânzări a obținut în cursul anului 2019 acreditarea la nivelul Uniunii Europene.

Vă așteptăm în 2020!
#saleselite

Partener Principal – Academia de Studii Economice

Gold Sponsors – Young Leaders Club, Sports Business Academy, Marketer Club

Partener Tehnic – Team Coding România

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Related