[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate

[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate

In zona CSR-ului operational, consumatorii isi doresc un lucru foarte firesc, spune Constantin Bratu (Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola Romania), si anume responsabilitatea propriilor actiuni la nivel de companie. Iar sustenabilitatea in business a ajuns la zi si in Romania, adauga el, pe de o parte datorita analizelor interne derulate de companii, dar si prin dezvoltarea cadrului legislativ specific si aparitia agentiilor specializate in domeniu.

Coca-Cola Romania abordeaza CSR-ul pe 3 directii strategice stabilite la nivel global: protejarea mediului si managementul ambalajelor; protejarea resurselor de apa din natura; consolidarea comunitatilor locale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related