In zona CSR-ului operational, consumatorii isi doresc un lucru foarte firesc, spune Constantin Bratu (Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola Romania), si anume responsabilitatea propriilor actiuni la nivel de companie. Iar sustenabilitatea in business a ajuns la zi si in Romania, adauga el, pe de o parte datorita analizelor interne derulate de companii, dar si prin dezvoltarea cadrului legislativ specific si aparitia agentiilor specializate in domeniu.
Coca-Cola Romania abordeaza CSR-ul pe 3 directii strategice stabilite la nivel global: protejarea mediului si managementul ambalajelor; protejarea resurselor de apa din natura; consolidarea comunitatilor locale.


![[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate](https://media.iqads.ro/2019/06/constantin-bratu-public-affairs-and-communication-manager-coca-cola-romania-cover-850.jpg?v=201906190302) 
	

![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)


















