bpv Grigorescu Ștefănică - avocații care i-au asistat pe acționarii Smart TV la înființarea noii televiziuni

bpv Grigorescu Ștefănică - avocații care i-au asistat pe acționarii Smart TV la înființarea noii televiziuni

Grila programelor TV de calitate se va îmbogăți, de la finalul anului 2019, cu un nou proiect de televiziune, Smart TV, inițiat de Adrian Sârbu și Marius Tucă. Noul post de televiziune, licențiat de CNA în 6 iunie 2019, va emite online, dar și prin cablu, iar producțiile difuzate vor fi de tip generalist.

Asistența juridică pentru constituirea parteneriatului dintre domnii Adrian Sârbu și Marius Tucă, care urmează să administreze atât Smart FM, cât și nou înființata televiziune Smart TV, a fost asigurată, în ceea ce îl privește pe domnul Marius Tucă, de societatea de avocatură bpv Grigorescu Ștefănică. Pentru domnul Adrian Sârbu consultanța juridică a fost asigurată de societatea de avocatură Țarălungă și Asociații, prin Codrin Țarălungă (Managing Partner).

Echipa bpv Grigorescu Ștefănică, coordonată de Daniel Ștefănică (Partner) din care au făcut parte Dan Curiciuc (Senior Associate) și Denisa Postea (Associate), a oferit consultanță pe întreaga durată a proiectului, atât în etapa de structurare a acesteia, cât și în revizuirea și negocierea documentelor care stau la baza construcției corporative.

 

„Experiența echipei noastre în proiecte de Corporate cu aplicabilitate în sfera de Tehnologie, Media și Telecom – TMT a fost încă o dată confirmată de această colaborare de succes pe care am avut-o cu doi dintre cei mai reputați profesioniști din industria media din România: Adrian Sârbu și Marius Tucă. Sprijinim constant proiectele media de calitate și sperăm că peisajul media din România, odată cu lansarea Smart TV, va continua pe un drum al obiectivității și independenței jurnalismului”, a declarat Daniel Ștefănică.

 

„Un proiect complex și inovator pe care avocații noștri alături de cei ai lui Marius Tucă l-au înțeles și implementat cu rigoarea profesionistului, dar și creativitatea necesară succesului media, concepte care definesc viziunea SMART”, a declarat Adrian Sârbu.

 

În anul 2016, bpv Grigorescu Ștefănică l-a asistat pe Marius Tucă și la preluarea postului de radio Smart FM de la familia Nicolau.

bpv Grigorescu Ștefănică oferă consultanță pentru unele dintre cele mai importante companii din sectoarele tehnologiei digitale și industriale, internet și comerț electronic, precum și firme cu capital de risc, dar și investitori strategici din industria Tech, Media și Telecom.

 

Smart TV
Noul proiect jurnalistic de televiziune, inițiat de Adrian Sârbu și Marius Tucă, care va fi lansat la finalul lui 2019, va avea un profil generalist, cu 56% producţie proprie şi 44% producţie străină. Programele vor fi de informare (23%), educative (2,7%), culturale (8,7%). Investiția în programe va fi de 2 milioane de euro. Televiziunea va oferi programe jurnalistice şi culturale, care sunt produse şi percepute ca formate de educaţie şi infotainment. Categoriile de programe difuzate vor fi informative, culturale, emisiuni de divertisment, magazine, filme, seriale, documentare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related