Peroni Nastro Azzurro este pentru prima dată partener principal la Neversea

Peroni Nastro Azzurro este pentru prima dată partener principal la Neversea

În premieră, Peroni introduce paharul de hârtie reciclabil pentru servirea berii la draft în cadrul ediției 2019

În această vară, Peroni Nastro Azzurro este partener principal la Neversea, cel mai mare festival de muzică de la malul mării, eveniment unde va introduce în premieră paharul realizat din hârtie pentru servirea berii la draft. Aflat la a treia ediție, evenimentul va avea loc în perioada 4 - 7 iulie, în Constanța.

Pentru prima dată în cadrul unui festival de muzică din România, un brand de bere va implementa servirea berii la draft din pahar de hârtie reciclabil. În plus, participanții vor putea colecta paharele de hârtie în containerele special amenajate în zona de festival.

“Ce au în comun festivalul Neversea, marea și vara mult așteptată? Berea noastră premium născută în Italia, Peroni Nastro Azzurro, care ne inspiră să prețuim momentele de respiro atunci când avem timp pentru ele, să ne deconectăm cu adevărat și să ne bucurăm de viață cu relaxarea și detașarea tipică a  italienilor. În egală măsură prețuim și mediul înconjurător și pentru prima dată la un festival, Peroni va introduce pahare de hârtie pentru servirea berii la draft la Neversea, promovând un comportament responsabil față de mediu fără a compromite experiența grozavă a consumului de bere la draft.”, a declarat Bogdan Jianu (Brand Manager Peroni Nastro Azzurro).

 

 

Momente de respiro pe Riviera Peroni

Pentru ediția din acest an, Peroni a mai pregătit o serie de activări care vor introduce participanții în atmosfera relaxantă a italienilor având în același timp șansa de a câștiga un simbol italian – Vespa. Pe durata celor 4 zile de festival, participanții trebuie să colecteze 6 stickere echivalentul a 6 beri Peroni (doză sau draft) din zonele special amenajate. Pe baza acestora, fiecare festivalier va primi o cheie pe care va trebui să verifice dacă se potrivește scuterului expus în zona Peroni. Participantul a cărui cheie pornește motorul, va fi fericitul câștigător al uneia dintre cele 3 Vespa Primavera 50.

Zona de activări unde festivalierii își pot lua un moment de respiro pe Riviera Peroni include plaja special amenajată cu șezlonguri și baldachine pentru a te relaxa, zona de nisip albastru, căsuța de salvamar și plăcile de surf ideale pentru fotografii sau leagănul amplasat la malul mării. Momentele de respiro între concerte pot fi amplificate în zona de food amenajată pe Riviera Peroni, unde participanții vor putea degusta cele mai cunoscute mâncăruri italienești.

 

''A treia ediție a festivalului Neversea aduce foarte multe noutăți pentru participanți, iar zonele și activitățile dezvoltate alături de partenerii noștri vor depăși toate așteptările. Împreună cu echipa Peroni ne-am propus și considerăm că am reușit să pregătim o serie de activități și experiențe memorabile pentru toți cei care vor fi prezenți la festival.'', a declarat Bogdan Rădulescu (Head Of Partnership).

 

Campania dezvoltată sub conceptul “Momente de respiro cu Peroni la Neversea” include un spot TV (Spot Peroni Neversea și radio, outdoor, comunicare online și în social media, promovare în comerțul tradițional și modern și se derulează pe perioada verii.

 

Peroni răsplătește momentele de reciclare

Anul acesta, festivalierii responsabili vor fi recompensați pentru contribuția la colectarea și reciclarea ambalajelor de aluminiu. Pe plaja Neversea vor fi amplasate 6 dispozitive de colectare care pot colecta până la 4.000 de doze/zi fiecare, iar Peroni îi încurajează pe participanți să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului. Aceștia pot câștiga accesorii pentru momente de respiro în funcție de numărul de doze introduse în aparatele de colectare.

Astfel, la 3 doze participanții pot dona contravaloarea dozelor de aluminiu Asociației Non Profit Alucro, pentru programul Every Can Counts, la 5 doze primesc o bandană, iar la 10 doze o borsetă ideală pentru festival. Evenimentele sustenabile care nu lasă în urmă deşeuri de ambalaje fac parte integrantă din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor Can Pack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint Management.

 În perioada 4-7 iulie 2019, pe scenele Neversea vor urca unii dintre cei mai buni artiști ai momentului, printre care se numără G-Eazy, Jessie J, Afrojack, Lost Frequencies, Steve Aoki, Rudimental DJ, Jamie Jones, Tale of Us, Andy C, Wilkinson DJ Set, Flux Pavilion, Chinese Man, Dj Snake, Dj Alesso, KSHMR, Salvatore Ganacci, Sean Paul, Vini Vicii, Basjackers, Dubfire și Dub FX.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related