Rețeaua PENNY Market ajunge la un număr de 240 de magazine în România

Rețeaua PENNY Market ajunge la un număr de 240 de magazine în România

Rețeaua de magazine PENNY Market se extinde cu o nouă unitate în București. Astfel, rețeaua ajunge la 240 de spații deschise în România.

Noul magazin PENNY Market din București de pe Șoseaua Prelungirea Ghencea, Nr. 39 - 41, are un spațiu de vânzare de 811 m2 și o echipă de 14 angajați ce va fi alături de clienți zi de zi, de luni până sâmbătă în intervalul 07:00 - 22:00 și duminică între 08:00 - 20:00. Pentru confortul clienților săi, noul magazin dispune și de un număr de 52 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități, și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune și de o componentă verde, acoperișul fiind prevăzut cu panouri fotovoltaice răspunzătoare pentru transformarea energiei solare în energie electrică.

În magazinul din Prelungirea Ghencea se va putea folosi serviciul Apple Pay, recent introdus în România. Clienții PENNY Market pot plăti la casă contravaloarea cumpărăturilor la aceleași dispozitive contactless pe care le folosesc când plătesc cu cardurile obișnuite de debit sau de credit. Serviciul Apple Pay poate fi accesat cu ușurință prin pornirea WiFi-ului în magazin. La nivel național, toate magazinele PENNY Market oferă clienților serviciul de WiFi gratuit, cât și posibilitatea efectuării plăților folosind Apple Pay.

Cu o strategie de expansiune ambițioasă, produse de calitate ce provin de la furnizori și producători locali și o atenție constantă la nevoile clienților, compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România.

Magazinele PENNY Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. În cadrul procesului de remodelare, accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related