[Marketer Profile] Beatrice Cernatescu la 10 ani de marketing, cu un ochi pe emotie si cu unul pe vanzari

[Marketer Profile] Beatrice Cernatescu la 10 ani de marketing, cu un ochi pe emotie si cu unul pe vanzari

Marketerii trebuie sacunoasca si sa inteleaga ecosistemul agentiilor pentru a putea organiza pitchuri in mod targetat si eficient. Iar, mai departe, un marketer care nu cunoaste structura departamentelor si flow-ul intern nu poate sustine un parteneriat real cu o agentie. Sunt o parte dintre invataturile adunate de Beatrice Cernatescu (Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global) in cei 10 ani de activitate in marketing, timp in care s-a ocupat majoritar de brandul Nokia, in cadrul Nokia, Microsoft si, in prezent, HMD Global (detinatorul licentei Nokia pentru smartphone-uri si tablete).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related