HMD GLOBAL, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, lansează noua campanie NO TIME TO DIE, în colaborare cu Lashana Lynch

HMD GLOBAL, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, lansează noua campanie NO TIME TO DIE, în colaborare cu Lashana Lynch

Cea mai complexă campanie de marketing global a companiei debutează cu un spot în care este prezentat unul dintre telefoanele Nokia ce urmează să fie anunțat în curând - „Singurul gadget de care vei avea nevoie”

HMD Global, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, este partenerul oficial al producției No Time To Die, cel de-al 25-lea film din seria James Bond. Campania debutează cu un spot cu Lashana Lynch, în rolul Agentului Nomi. Spot-ul a fost inspirat de film și regizat de Amma Asante, câștigătoarea premiului BAFTA (Pulse Films). Spot-ul face parte din cea mai mare campanie globală de marketing organizată până acum de HMD Global, ce prezintă telefoanele Nokia ca fiind „Singurul gadget de care vei avea nevoie.”

O serie de telefoane Nokia vor apărea în producția No Time To Die, ca parte a unei campanii integrate, desfășurată la nivel international, ce va rula în cinema, digital, social media, OOH și retail, începând de duminică, 8 martie, Ziua Internațională a Femeii. Prima parte a campaniei constă într-un video de 90 de secunde ce va dezvălui unul dintre telefoanele Nokia ce urmează să fie anunțat în curând.

Terminalul secret va fi anunțat pe 19 martie, în timp util pentru premiera filmului No Time To Die, care va avea loc la nivel internațional pe 12 noiembrie 2020. De asemenea, în film apar și alte telefoane Nokia din programul Android One, cu actualizări regulate, garantate, precum Nokia 7.2, cu o cameră triplă puternică de 48MP, tehnologie QuadPixel și optică ZEISS sau telefonul iconic Nokia 3310, atât de cunoscut și de apreciat în întreaga lume. Prin acest parteneriat, HMD Global își consolidează statutul de furnizor global de smartphone-uri Android, și demonstrează că își respectă promisiunile cu privire la securitate, viteză și inovație, răspunzând nevoilor celor mai pretențioși clienți, precum agenții MI6. 

Spot-ul este filmat în Londra, fiind vizibile repere celebre precum catedrala Saint Paul și The Shard. Pentru a-și putea îndeplini misiunea, agentul Nomi folosește diferite funcții ale noului său telefon Nokia, ce urmează să fie anunțat.

 

„Primul meu telefon a fost un Nokia 3210, când aveam aproximativ 10 ani. Privind retrospectiv, îl pot considera smartphone-ul meu din anii ’90. Eram uimită că pot să îi schimb tastatura și carcasa, în timp ce mă jucam Snake! Astfel, după ce am văzut cât de mult au evoluat smartphone-urile Nokia de-a lungul timpului, din copilăria mea și până acum, mă bucur să joc rolul lui Nomi, care dezvăluie un nou telefon al acestui brand iconic.”, a declarat Lashana, într-o discuție despre experiența sa cu HMD Global.

 

„Mereu am fost atrasă de proiectele în care femeile sunt prezentate ca fiind puternice și inteligente – script-ul campaniei a fost special realizat, astfel încât Nomi să fie un agent cool, care se confruntă cu personajale antagoniste, dând dovadă în același timp de un umor autentic.”, a explicat Amma Asante.

 

„Având în vedere decizia de a amâna premiera filmului pentru 12 noiembrie, ne așteaptă un an foarte captivant, până la lansarea acestei producții atât de așteptate.  Puține producții din zona culturală pun accent pe tehnologie, la fel cum o face No Time To Die. Angajamentul pentru inovație, îmbinat cu nivelul înalt de tehnologie al fiecărui smartphone Nokia, fac ca telefoanele noastre să devină singurul gadget de care cineva va avea nevoie, chiar și un agent 00, și transformă acest parteneriat într-un proiect unic. Încrederea, securitatea și design-ul specific de înaltă calitate stau la baza fiecărui telefon Nokia, iar valorile noastre corespund cu cele transmise de No Time To Die și de noul agent 00, Nomi. Suntem mândri că putem oferi cele mai recente inovații în materie de tehnologie tuturor utilizatorilor și că putem comunica acest aspect prin intermediul acestui parteneriat.”, a declarat Juho Sarvikas (Chief Product Officer HMD Global).

 

No Time To Die va avea premiera globală pe 12 noiembrie 2020, în Marea Britanie, fiind distribuit de Universal Pictures International, și pe 25 noiembrie în Statele Unite ale Americii, unde este distribuit de MGM. 

 

Synopsis:

În No Time To Die, Bond a renunțat la serviciul activ și se bucură de o viață relaxantă în Jamaica. Liniștea îi este întreruptă însă de vechiul său prietenul Felix Leiter, de la CIA, care îi cere ajutorul. Misiunea de a salva un om de știință răpit devine mult mai dificilă decât părea inițial, James Bond descoperind un antagonist misterios, care deține noi tehnologii, periculoase.

 

 

NO TIME TO DIE,  și alte mărci înregistrate și materiale James Bond ©1962-2020 Danjaq și MGM. NO TIME TO DIE,  și mărcile înregistrate aferente James Bond sunt deținute de Danjqaq. All Rights Reserved.

 

EON Productions Limited și Danjaq LLC sunt deținute și controlate de grupul Broccoli/Wilson. Danjaq este o companie cu sediul în Statele Unite ale Americii, care deține, împreună cu Metro Goldwyn Mayer Studios, atât drepturile de autor pentru filmele James Bond, cât și dreptul de a produce noi filme James Bond. EON Productions, o companie afiliata a Danjaq, este o companie de producție cu sediul în Marea Britanie, care a produs filmele James Bond, începând cu anul 1962, și care deține dreptul de comercializare la nivel global, împreună cu Danjaq. Cel de al 25-lea film 007 se află în momentul de față în faza de post-producție. 

 

Metro Goldwyn Mayer este o companie specializată în producția și distribuția de filme de cinema și programe de televiziune. Compania deține una dintre cele mai ample arhive de filme și programe de televiziune. Mai mult, MGM a investit în canale locale și internaționale de televiziune și este acționarul majoritar și distribuitor al United Artists Media Group (UAMG).

 

Universal Pictures International (UPI) este divizia internațională de marketing și distribuție a Universal Pictures. În Marea Britanie, Irlanda, Spania, Italia, Germania, Elveția, Olanda, Franța, Rusia, Coreea, Australia, Hong Kong, India și China, UPI comercializează și distribuie filmele direct, prin intermediul birourilor locale, adaptând campaniile și strategiile în funcție de piață. În alte țări, UPI colaborează cu Paramount și Sony pentru a distribui filmele celor trei companii.

Universal Pictures este parte a NBCUniversal, una dintre companiile de top de media și entertainment în ce privește dezvoltarea, producția și comercializarea de producții de divertisment, știri și informații pentru audiențe globale. NBCUniversal este subsidiară a Comcast Corporation.

 

United Artists Releasing, un joint venture între Metro Goldwyn Mayer (MGM) și Annapurna Pictures (Annapurna), este o companie de film cu sediul în Statele Unite ale Americii, ce poartă moștenirea popularului studio de film United Artists. Prin intermediul UAR, producătorii de film beneficiază de suportul necesar pentru comercializarea, promovarea și distribuirea producțiilor realizate de aceștia. United Artists Releasing oferă creatorilor de conținut o alternativă de distribuire, pe lângă sistemul bazat pe studio-uri și sprijină producțiile Annapurna și MGM și totodată filmele terților producători.

 

90-second commercial credits:

Client: HMD Global
Creative Agency: Grey London
Creative Directors: Mark Fairbanks, Sue Higgs and Stephania Silveira
Art Director: Neal Callow
Agency Planner: Stephen Pirrie

Agency Account Team:
Mark Rees-Weeden 
Holly McDavitt
Sean Allen
Fusibi Sowemimo 

Agency Senior Producer: Thea Evely
Agency Assistant Producer: India Smith
Production Company: Pulse
Production Company Producer: Shirley O’Connor at Pulse
Director: Amma Asante at Pulse
D.O.P Andrij Parekh
Post Producer: Antonia Porter at Whitehouse Post
Editor: Russell Icke at Whitehouse Post
Colourist: Gareth Spensley at Molinaire
Post Producer: Ian Berry at Untold Studios
VFX Artist: Bruno Fukumothi at Untold Studios
Composer: Anne Chmelewsky
Sound Engineer: Sam Ashwell

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related