Agenții 00 aleg Nokia 8.3 5G în noul film No Time To Die

Agenții 00 aleg Nokia 8.3 5G în noul film No Time To Die

Actrița britanică, Lashana Lynch, care joacă rolul agentului 00 în cel de al 25-lea film din seria James Bond, No Time To Die, a participat la o sesiune foto realizată cu telefonul, înainte de lansarea blockbuster-ului.

Ben Maclean, cunoscut pe social media pentru fotografiile sale realizate cu telefonul, a realizat o sesiune foto cu Nokia 8.3 5G, primul telefon 5G[1] cu acoperire globală și partener oficial al filmului No Time To Die, disponibil în cinematografe începând cu luna noiembrie.

Lashana pozează în postura agentului 00 Nomi, într-o sesiune foto inspirată de seria Bond, realizată în cadrul Pinewood Studios, alături de un Aston Martin DBS Superleggera și o motocicletă Triumph Thruxton RS. De asemenea, pentru sesiunea foto au fost utilizate efecte speciale precum fumul și o platformă suspendată de peste 9m înălțime folosită pentru a capta fotografia perfectă.

Sesiunea foto epică 00 marchează lansarea oficială a Nokia 8.3 5G la nivel global. „Singurul gadget de care vei avea nevoie” dispune de patru camere, care permit fotografii de 64MP, filmări 4K și efecte cinematice ZEISS.

 

„Era în care trăim implică și faptul că avem acces la cele mai noi gadget-uri. Este fascinant ce pot realiza smartphone-urile în ziua de azi. Mă bucur să dezvălui acest nou smartphone în așteptarea lansării oficiale a No Time To Die. Nokia 8.3 5G este dovada că gadget-urile Bond sunt mereu cu un pas înainte.”, a declarat Lashana Lynch, care joacă rolul agentului 00 Nomi, în No Time To Die.

 

„Nokia 8.3 5G este partenerul oficial de telefonie pentru cel de al 25-lea film din seria Bond, No Time To Die, și am vrut să marcăm lansarea sa oficială cu ceva cu adevărat epic. Un agent 00, automobile 00, motociclete 00, o scenă de 743 m2 în cadrul Pinewood Studios și un specialist în fotografii cu telefonul care a surprins fiecare detaliu cu Nokia 8.3 5G au fost elementele perfecte pentru a demonstra abilitățile acestui nou smartphone. Nokia 8.3 5G este singurul gadget de care vei avea nevoie.”, a declarat Florian Seiche (CEO HMD Global, producătorul telefoanelor Nokia).

 

Nokia 8.3 5G este primul telefon 5G cu acoperire globală și dispune de funcții precum o cameră cvadruplă PureView cu optică ZEISS. Telefonul introduce funcția de fotografie și editare ZEISS Cinema, pentru filmări extraordinare chiar și cu lumină redusă, cu OZO audio, încurajând creativitatea fără limite. Mai mult, testele arată că Nokia 8.3 5G atinge viteze cu 15% mai rapide decât alte smartphone-uri 5G din aceeași categorie.[2]

Un tutorial pentru realizarea fotografiilor cu telefonul va fi distribuit pe pagina de YouTube a fotografului Ben Maclean.

Urmăriți lansarea noului capitol din povestea telefoanelor Nokia pe Nokia Mobile YouTube și Nokia Mobile Facebook Page, astăzi la 18:00 și aveți șansa să câștigați un telefon Nokia 8.3 5G dacă ghiciți modul foto indicat pentru sesiunile foto nocturne.

No Time To Die va avea premiera globală în luna noiembrie fiind distribuit de Universal Pictures International, în Statele Unite ale Americii fiind distribuit de MGM prin United Artists.

 

Synopsis:
În No Time To Die, Bond a renunțat la serviciul activ și se bucură de o viață relaxantă în Jamaica. Liniștea îi este întreruptă însă de vechiul său prietenul Felix Leiter, de la CIA, care îi cere ajutorul. Misiunea de a salva un om de știință răpit devine mult mai dificilă decât părea inițial, James Bond descoperind un antagonist misterios, care deține noi tehnologii, periculoase.

 

EON Productions Limited și Danjaq LLC sunt deținute și controlate de grupul Broccoli/Wilson. Danjaq este o companie cu sediul în Statele Unite ale Americii, care deține, împreună cu Metro Goldwyn Mayer Studios, atât drepturile de autor pentru filmele James Bond, cât și dreptul de a produce noi filme James Bond. EON Productions, o companie afiliata a Danjaq, este o companie de producție cu sediul în Marea Britanie, care a produs filmele James Bond, începând cu anul 1962, și care deține dreptul de comercializare la nivel global, împreună cu Danjaq. 

 

Metro Goldwyn Mayer este o companie specializată în producția și distribuția de filme de cinema și programe de televiziune. Compania deține una dintre cele mai ample arhive de filme și programe de televiziune și rețeaua de televiziune EPIX. Mai mult, MGM a investit în canale locale și internaționale de televiziune și platforme digitale.

 

Universal Pictures International (UPI) este divizia internațională de marketing și distribuție a Universal Pictures. În Regatul Unit, Irlanda, Spania, Italia, Germania, Elveția, Olanda, Franța, Rusia, Coreea, Australia, Hong Kong, India și China, UPI comercializează și distribuie filmele direct, prin intermediul birourilor locale, adaptând campaniile și strategiile în funcție de piață. În alte țări, UPI colaborează cu Paramount și Sony pentru a distribui filmele celor trei companii.

Universal Pictures este parte a NBCUniversal, una dintre companiile de top de media și entertainment în ce privește dezvoltarea, producția și comercializarea de producții de divertisment, știri și informații pentru audiențe globale. NBCUniversal este subsidiară a Comcast Corporation.

 

United Artists Releasing, un joint venture între Metro Goldwyn Mayer (MGM) și Annapurna Pictures (Annapurna), este o companie de film cu sediul în Statele Unite ale Americii, ce poartă moștenirea popularului studio de film United Artists. Prin intermediul UAR, producătorii de film beneficiază de suportul necesar pentru comercializarea, promovarea și distribuirea producțiilor realizate de aceștia. United Artists Releasing oferă creatorilor de conținut o alternativă de distribuire, pe lângă sistemul bazat pe studio-uri și sprijină producțiile Annapurna și MGM și totodată filmele terților producători.

 

[1] Acoperirea 5G este limitată și există posibilitatea ca anumiți operatori să nu ofere acest serviciu. Vitezele depind în funcție de rețea și alți factori.
[2] Teste de viteză realizate în Finlanda, de către Ookla, în condiții similare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related