[Marketeri în training] Miruna Smeureanu (Coca-Cola România): Păstrăm un echilibru între trainingurile din zona de dezvoltare personala și cele care susțin specific ariile businessului

[Marketeri în training] Miruna Smeureanu (Coca-Cola România): Păstrăm un echilibru între trainingurile din zona de dezvoltare personala și cele care susțin specific ariile businessului
Foto: Raluca Antuca

Marketingul a devenit dependent de tehnologie, este presat să inoveze la nivel de produse și campanii, trebuie să conducă brandurile spre o funcție nouă- cea de actori sociali și chiar politici - în timp ce companiile au ca preocupări sustenabilitatea și transparența în întregul activității lor.

În aceste direcții trebuie să meargă și dezvoltarea oamenilor din departamentele de marketing, spune Miruna Smeureanu (Marketing Director, Coca-Cola România), adăugând că programele de training ale companiei adresează atât zone specifice de business, dar și nevoile de cunoaștere și dezvoltare personală ale echipelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related