Mai mult timp pentru părinți prin campania Back to School, Back to Me derulată de HMD Global

Mai mult timp pentru părinți prin campania Back to School, Back to Me derulată de HMD Global

Părinții sunt cei care, pe parcursul întregii veri, reușesc să găsească echilibrul între a planifica activități de vacanță, serviciu și sarcinile „oamenilor mari”. Odată cu începerea anului școlar, timpul alocat activităților extra-curriculare poate să revină părinților. HMD Global, compania care deține licența pentru telefoanele Nokia, lansează campania „Back to School, Back to Me”, prin care încurajează părinții să acorde mai mult timp activităților dedicate lor înșiși, cât copiii sunt la școală.

Familia Hai Hui, Prințesa Urbană și Cristian Petre s-au alăturat inițiativei HMD Global, atât pentru a dezvălui ce planuri au după ce copiii pleacă la școală, cât și pentru a afla mai multe detalii despre cum își petrec timpul comunitățile lor. Campania se derulează pe parcursul lunii septembrie și include și un concurs pentru părinți, câștigătorii urmând să fie premiați cu smartphone-uri Nokia 4.2.

 

 

 

Nokia 4.2 este partenerul ideal pentru planificarea și derularea activităților presupuse de ritmul alert de viață al familiilor moderne, fiind un smartphone care se îmbunătățește odată cu trecerea timpului. Modelul are caracteristicile unui telefon vârf de gamă, precum imagini multi-lens, cameră principală duală, deblocare biometrică prin recunoaștere facială, Android 9 Pie și buton special Google Assistant, toate la un preț accesibil.

De îndată ce părinții au mai mult timp pentru ei, aceștia pot apela la Google Assistant, telefonul transformându-se într-un coechipier gata pentru următoarea provocare: administrativă, profesională sau de recreere.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related