Business Focus aduce la Timișoara lideri în business și programe speciale de employer branding, inteligență emoțională și leadership

Business Focus aduce la Timișoara lideri în business și programe speciale de employer branding, inteligență emoțională și leadership

Business Days se întoarce la Timișoara cu un format special, o evoluție firească a anilor de dezvoltare prin care am trecut: Business Focus Timișoara, un eveniment care concentrează pe durata unei singure zile un program intens de dezvoltare profesionala  și networking, cu o structură mult mai focusată și adaptată problemelor și nevoilor antreprenorilor, managerilor și directorilor de departamente. Aceștia vor fi expuși la cele mai noi informații și la schimburi de idei aplicate  în domenii precum branding de angajator, leadership, inteligență emoțională, cultură organizațională modernă, delegare, inovație, tehnologizare și transformare digitală, motivare și implicare, managementul modern al performanței echipei și organizației.

Pe parcursul unei singure zile, miercuri, 23 octombrie, 50 dintre cei mai importanți speakeri și experți români și străini vor aduce la Timișoara idei și inovații de business relevante pentru mediul de afaceri din Banat.

Majoritatea celor care  sustin masterclassuri si workshopuri in cadrul Business Focus Timișoara sunt experți practicieni, în domeniul lor de competență, consultanți seniori cu peste 18 ani de experiență care vor prezenta metodologii, sisteme, metode innovative de organizare si reorganizare toate adaptate provocărilor de azi.

 

Din Germania, SUA și Australia, în sprijinul mediul de afaceri din Banat

Participanții Business Focus Timișoara 2019 vor avea ocazia unică de a interacționa cu investitori precum Radu Georgescu, Andreas Fuhrmann, Silviu Hotăran, Sorin Faur, Alexandru Cernătescu, Ovidiu Toader, Adrian Cioroianu, Mihaela Mureșan, Radu Lupaș, Elena Badea, dar și specialiști din străinătate precum Natanael Costea (Australia).

Invitații vor împărtăși lecțiile învățate din propriile businessurilor, precum și tendintele  legate de subiecte de interes pentru mediul de afaceri cum sunt piața muncii, scale-up și internaționalizare, strategii de dezvoltare, employer branding și leadership.

Temele manifestărilor au fost alese pe baza unei cercetări realizate în rândul companiilor din zona Banatului, care a arătat că majoritatea oamenilor de afaceri din zona Banatului sunt preocupați de problemele legate de recrutarea și retenția personalului și de modul în care își pot crește sau consolida businessurile printr-o promovare mai bună a produselor și serviciilor în contextul transformării digitale.

Dacă rezultatele cercetării arată că antreprenorii sunt foarte preocupați de transformarea digitală a organizației și de asigurarea unei creșteri sustenabile a businessului, pe manageri îi preocupă găsirea și păstrarea angajaților potriviți, dezvoltarea de parteneriate, dar identificarea de noi modalități de atragere și loializare a clienților. Managerii din departamentele de marketing au preocupări legate de automatizarea activităților și dezvoltarea de noi concepte care să ajute în procesul de vânzare. Pe de altă parte, managerii de resurse umane sunt interesați de rezolvarea problemelor legate de atragerea și retenția resursei umane, precum și de menținerea unui climat organizațional pozitiv în companii, în contextul unei fluctuații  de personal greu de anticipat.

 

Focus pe employer branding, leadership și inteligență emoțională

Business Focus Timișoara asigură mixul ideal între antreprenori locali și naționali, furnizând astfel o platformă de dezbatere pe puncte de vederi diferite și învățare prin schimb de experiență.

Una dintre atracțiile evenimentului va fi masterclass-ul adus la Timișoara de Radu Georgescu , un format intensiv de antreprenoriat, dedicat scalării companiilor și cum să gândești extinderea unei companii la nivel global.

Business Focus Timișoara are loc miercuri, 23 octombrie, la Hotel Timișoara. Înscrierile se fac până la data de 21 octombrie, iar în perioada urmatoare biletele pot fi achizitionatate în regim early bird.  Studenții și profesorii pot achiziționa tichete cu 50% reducere la sesiunile dedicate.

Parteneri: Alfa Test, LeasePlan Romania, Fan Courier, Chivas The Venture, Promer Group, EOKEY.RO, Termene.ro, Zitec, Pony Car Sharing, Trandafir & Associates, Agenția de Print, SMS Advert
Parteneri logistici: Dallmayr, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Chivas The Venture, Subway, Mc Donald's, Sungarden. Delaferma.
Comunități suport: ARIES TIMISOARA. BizzClub, ANIS,  BANAT IT, Gpec,  Clustero
Parteneri media: IQads, Zelist Monitor, Agerpres, Arad24, Pressalert, Radio Timișoara, Aeroport Timișoara, Iulius Mall, Maxi Vision, Ziua de Vest, Sursa de Vest, Tion, Adevarul, 24 fun online, Banatul azi, DeBanat, Opinia Timișoarei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related