PENNY Market transformă din nou adulții în copii în noul spot de Crăciun

PENNY Market transformă din nou adulții în copii în noul spot de Crăciun

Cu ocazia apropierii Crăciunului, PENNY Market lansează spotul „Crăciunul este pentru copii. Deci, pentru noi toți.“ Spotul face parte dintr-o campanie internațională în care adulții sunt încurajați să uite de griji și să vadă din nou Crăciunul cu ochii unor copii fericiți.

Este pentru prima oară când rețeaua de magazine PENNY creează un spot comun de Crăciun pentru toate cele șase țări în care își desfășoară activitatea: Germania, Austria, Cehia, Italia, România și Ungaria. În centrul campaniei se află piesa „Forever Young” de la Alphaville, care a fost reinterpretată prin intermediul vocii unui copil.

Spotul a fost creat de agenția Serviceplan, cu sediul în Berlin, Germania, țara de origine a grupului REWE de care PENNY Market aparține. Producția a fost realizată de ANORAK Film, iar regia de Stuart McIntyre.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related