Pandora, premiată la Gala Superbrands pentru activitatea din 2019

Pandora, premiată la Gala Superbrands pentru activitatea din 2019

Pandora România a primit trofeul Superbrand pentru felul în care și-a construit și promovat brandul în 2019, în cadrul celei de-a șasea ediții Consumer Superbrands organizate până acum de către Superbrands România.

În cadrul Galei, cel mai important eveniment care premiază branduri cu statut de Superbrand în piața locală, Pandora s-a numărat printre cele 27 de companii care au primit recunoaștere pentru activitatea din anul anterior.

„Bijuteriile fermecătoare şi feminine de la PANDORA simbolizează momentele de neuitat ale vieţii şi valorile personale, inspirându-le pe femei să-şi accepte personalitatea şi să-şi exprime stilul propriu. După aproape nouă ani în România, obținerea acestui premiu este recunoașterea eforturilor întregii echipe PANDORA și a colaboratorilor săi. Premiul Superbrands ne onorează și ne obligă în același timp. Îl dedicăm clienților și angajaților Pandora România”, a declarat Anca Alimănescu (Country Manager Pandora România și Ungaria).

 

„Pandora este un brand foarte iubit de consumatorii români, mai ales pentru că Pandora nu este doar un alt magazin de bijuterii, ci oferă consumatorului o întreagă experiență. Pandora nu vinde bijuterii, ci obiecte delicat lucrate și finisate manual care spun o poveste și care, în timp, adună toate poveștile celor care le poartă. Au o relație specială cu clienții, bijuteriile Pandora sunt un fel de depozitari ai poveștilor lor de viață, cu bucurii și tristeți, cu pierderi și câștiguri”, afirmă Anca Marcu Iana (Deputy Managing Partner, RAN Events Communication PR Agency).

 

Gala Superbrands, desfăşurată pe 26 februarie la J.W. Marriott Hotel, a reunit peste 150 de invitați, reprezentanți ai mediului de afaceri, ai unor instituții guvernamentale și neguvernamentale, oameni de cultură sau din industrii creative, personalităţi marcante, lideri de opinie din diferite domenii, jurnalişti etc. Programul Superbrands este un proiect internațional derulat în  89 de țări, cu o istorie de 26 de ani, lansat în Marea Britanie, și la care au participat până acum peste 25.000 de branduri.

Cunoscută în toată lumea pentru bijuteriile sale de înaltă calitate, finisate manual, disponibile la preţuri accesibile, PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, realizate din materiale veritabile. Creaţiile unice şi atent finisate de la PANDORA combină meşteşugul vechi de secole cu tehnologia modernă, fiind distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,700 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,600 de magazine-concept.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related