Sphera Franchise Group restrânge operațiunile în restaurantele din România

Sphera Franchise Group restrânge operațiunile în restaurantele din România

Măsură luată ca urmare a deciziei Guvernului de a închide restaurantele și barurile din România pentru a ține sub control epidemia de coronavirus

Sphera Franchise Group anunță închiderea unor restaurante din portofoliul său, în România, ca urmare a unei ordonanțe dispuse de Ministerul de Interne prin care se suspendă activitatea de servire și consum a produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice, organizată de restaurante, hoteluri, cafenele sau alte localuri publice. Măsura a fost anunțată marţi, 17 martie 2020 şi are ca scop prevenirea răspândirii noului tip de coronavirus. Ordonanţa prevede şi faptul că este permisă comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu presupun rămânerea clienților în spațiile destinate acestui scop, precum cele de tip „drive-in”, „room-service” sau livrare la client.

Ca urmare, KFC și Pizza Hut Delivery vor continua să servească produse clienților numai prin serviciul de livrare al celor două branduri, precum și pe liniile de acces autoturisme ale restaurantelor KFC de tip Drive Thru din București și din țară. Restaurantele Pizza Hut Dine-in (cu sală) și Taco Bell vor rămâne închise până la noi decizii ale autorităților.

Siguranța clienților a fost întotdeauna prioritară pentru Sphera Franchise Group și, de aceea, toate brandurile din portofoliu au implementate proceduri bazate pe principiile HACCP, care impun analize de risc stricte în punctele critice pe întreg lanțul de aprovizionare. Pe lângă acestea, dat fiind contextul actual, Grupul a decis implementarea de măsuri de siguranță suplimentare în toate restaurantele funcționale din țară. Astfel, au fost intensificate procedurile de igienă și siguranță deja existente, pentru a se conforma tuturor protocoalelor medicale prevăzute în cazul epidemiei.

În aceste condiții fără precedent, Grupul ia toate măsurile necesare pentru a asigura în continuare operațiuni de calitate, menținând sănătatea angajaților săi, contribuind în societate și protejând valoarea pentru acționarii săi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related