Floria.ro vine în ajutorul florăriilor din țară prin extinderea rețelei de parteneri

Floria.ro vine în ajutorul florăriilor din țară prin extinderea rețelei de parteneri

Industria floristică se numără printre cele mai afectate de actualul context socio-economic. Multe florării care activează exclusiv în offline au fost nevoite să închidă, în urma reducerii vânzărilor, odată cu distanțarea socială impusă de Guvern. Floria.ro, cea mai mare florărie online din România, vine în sprijinul micilor afaceri locale oferind posibilitatea de a deveni partener într-o rețea ce acoperă toată țara. Partenerii Floria beneficiază de infrastructura online completă și comenzi de buchete de flori cu livrare, preluate prin platforma Floria.ro.

De la decretarea stării de urgență și în contextul prelungirii acesteia până la jumătatea lunii mai, florăriile locale, cu prezență exclusiv offline, au de suferit. Pe lângă măsurile evidente, de distanțare socială, care au un impact direct asupra numărului de clienți, floriștii trebuie să facă față și altor provocări, de la aprovizionarea limitată, până la reorganizarea activității și menținerea fluxului de comenzi în condițiile lipsei unui magazin online, sau posibilității de a face plata altfel decât cash.

 

"O parte din cererea acoperită de florăriile fizice a migrat către comenzi cu livrare. Din păcate, la nivel de piață, foarte puține florării – aproximativ 20%, aflate mai ales în orașe mari -  au și prezență proprie în online, iar tranzitia din offline către online nu se poate face la fel de rapid ca în cazul altor business-uri, dat fiind specificul și perisabilitatea produselor. În acest context, am decis să extindem rețeaua de parteneri, încercând astfel să mai scădem din presiunea la care sunt supuse florăriile locale și venind totodată în sprijinul clienților care ne solicită pentru comenzi în toată țara", a declarat Marina Popescu (director general Floria.ro).

 

Floria.ro are în prezent peste 110 parteneri la nivelul întregii țări, dintre care sub 10% au decis să-și suspende activitatea in această perioadă, parte din decizia de a continua venind din faptul că platforma Floria.ro a asigurat un flux constant de comenzi.

Partenerii Floria.ro beneficiază de poziționarea premium a platformei la nivel de piață, de o infrastructură solidă, de sistemul de plată a comenzilor – exclusiv online, care asigură astfel și livrarea contactless, în condiții de siguranță. Floria.ro livreaza în 2 ore de la confirmarea comenzii oriunde în țară, prin intermediul partenerilor. Orașele în care cererea depășește uneori posibilitatea de livrare sunt Călărași, Slobozia, Roman, Focșani, Slatina și Târgu Jiu.

"Oferim partenerilor noștri know-how-ul acumulat de-a lungul celor 10 ani de online și offline, experiența cu platformele de livrare, gradul ridicat de digitalizare și ne dorim ca toți – inclusiv partenerii și clienții noștri - să trecem de această perioadă cât mai puțin afectați", a mai precizat Marina Popescu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related