HARMAN România sprijină lupta împotriva COVID-19 și donează 15.000 de euro către Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”

HARMAN România sprijină lupta împotriva COVID-19 și donează 15.000 de euro către Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”

HARMAN România sprijină lupta împotriva noului coronavirus și a efectelor negative asupra mediului socio-economic și donează 15.000 de euro către Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”, prin intermediul Fundației Coral. Compania susține, astfel, eforturile cadrelor medicale aflate în prima linie, cu materiale sanitare și de protecție, esențiale pentru tratarea pacienților infectați cu virusul SARS-CoV-2.

Suma a fost folosită pentru achizionarea de alcool sanitar, măști protectoare, combinezoane de protecție, substanțe dezinfectante pentru mâini și pentru suprafețe și mănuși chirurgicale. Toate materialele au ajuns deja la Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Marie Curie”.

De asemenea, împreună cu organizația non-guvernamentală Dăruiește Viață, HARMAN a dezvoltat și o campanie internă de strângere de fonduri. Banii donați în urma acestei campanii vor ajuta la construirea unui spital modular pentru tratarea pacienților infectați cu noul virus, aflat în curtea Spitalului Elias din București. Spitalul va acomoda 50 de paturi dedicate persoanelor diagnosticate cu cazuri severe.

Campania internă s-a desfășurat pe durata unei luni de zile, angajații HARMAN având posibilitatea de a dona bani direct în contul fundației, printr-un sistem plăți online cu cardul.

De-a lungul celor 30 de zile, s-au implicat mai mult de jumătate din angajații HARMAN România și o mare parte din angajații unuia dintre furnizorii interni. Suma strânsă se ridică la o valoare de 30.160 lei și va fi utilizată în scopul construirii spitalului modular, în parteneriat cu organizația Dăruiește Viață.

 

„Sistemul sanitar a fost cel mai greu încercat în toată această perioadă. Consider că fără implicarea activă a companiilor și a societății civile, această criză ar fi fost mult mai greu de gestionat. De aceea, am ales să ne implicăm personal în acestă luptă. Mă bucur că echipa noastră, HARMAN Romania, își aduce și individual contribuția pentru un sistem sanitar mai bun”, afirmă Alexandru Moțoc, Managing Director HARMAN România.

 

HARMAN proiectează și realizează produse și soluții conectate destinate producătorilor auto, consumatorilor și companiilor din întreaga lume, inclusiv sisteme connected car, produse audio și video, soluții de automatizare corporate și servicii care susțin Internet of Things. Cu branduri de top, inclusiv AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® și Revel®, HARMAN este o companie admirată de pasionații de muzică, de muzicieni și este prezentă, prin produsele sale, în destinații din întreaga lume. Peste 50 de milioane de automobile sunt echipate cu sisteme audio și connected car realizate de HARMAN. Serviciile de software ale companiei pun în funcțiune miliarde de dispozitive mobile și sisteme care sunt conectate, integrate și securizate pe toate platformele, de la birou, până acasă, în mașină sau în raport cu smartphone-ul personal. HARMAN are aproximativ 30.000 de angajați în Statele Unite, în Europa și în Asia. În martie 2017, HARMAN a devenit subsidiară a Samsung Electronics Co., Ltd.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related