PepsiCo România și Fundația PepsiCo donează 436.000 de dolari către organizatii non-guvernamentale care luptă împotriva efectelor generate de COVID-19

PepsiCo România și Fundația PepsiCo donează 436.000 de dolari către organizatii non-guvernamentale care luptă împotriva efectelor generate de COVID-19

PepsiCo România, unul dintre liderii industrei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, și Fundația PepsiCo susțin comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 436.000 de dolari. Șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare, vor beneficia de aceste fonduri și produse.

Astfel, PepsiCo România donează 136.000 de dolari către organizațiile non-profit Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și către inițiativa lansată de HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare și produse alimentare.

În același timp, Fundația PepsiCo donează 300.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și alte patru ONG-uri, ce urmează a fi anunțate în perioada următoare. Donațiile au ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă și suport medical, venind în același timp și în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.

 

„Este foarte important pentru noi să susținem eforturile societății de a limita efectele generate de situația dificilă în care ne aflăm cu toții. PepsiCo respectă angajamentul global de a contribui cu hrană caldă și sprijin social, considerând că este un pas firesc pentru susținerea comunităților în care ne desfășurăm activitatea. Vrem să oferim ajutor persoanelor aflate în izolare si carantină, celor aflate în dificultate și mai ales personalului medical.  

Ne bucurăm că împreună cu Fundația PepsiCo putem fi alături de cei mai afectați de efectele  situației actuale”, a declarat Adrian Lăcătuș (GM Commercial Senior Director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est).

 

Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au peste 40.000 de beneficiari direcți.

Prin intermediul Solidar Social, Asociația Adi Hădean devine cantină umanitară pe perioada urgenței sanitare declanșate de pandemie. PepsiCo va contribui la distribuirea a 1.200 de mese calde zilnic pe o perioadă de o lună, grupurilor vulnerabile din spitale, școli și centre comunitare, la nivel național. Astfel, Asociația Adi Hădean va primi o donație totală de 105.000 de dolari, dintre care 60.000 de dolari pentru mese calde și 45.000 de dolari sub formă de produse.

Totodată, PepsiCo România va dona 29.000 de dolari, dintre care 25.000 în numerar și 4.000 sub formă de băuturi către Masa Bunătății, o inițiativă lansată de HORA ce își propune să creeze un lanț al faptelor bune, prin care companiile donează fonduri care sunt direcționate restaurantelor  membre HORA participante la acest proiect, care vor pregăti și livra mese calde cadrelor medicale de la spitale si centre de asistenta sociala din București si din tara.

Proiectul România Salvează România, lansat de Crucea Roșie, va primi 50.000 de dolari de la Fundația PepsiCo, pentru achiziția de materiale medicale necesare pentru minimum 1.000 de cadre medicale.

PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related