Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”

Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”

Apa Nova, o companie Veolia, lansează o campanie de informare și conștientizare care aduce în prim-plan un element esențial: calitatea apei de la robinet. Sub titlul „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”, campania își propune să transforme percepția asupra apei potabile, printr-o abordare fresh și informală, care discută mai puțin despre aspectele tehnice și mai mult despre importanța apei în viața cotidiană a orașului: de la restaurante cool și evenimente de referință pentru oraș, până la cafeaua savurată la birou sau la brunch-ul din weekend cu prietenii.

Noua campanie semnată de DDB România nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu încredere, a apei de la robinet. Apa nu mai este doar un element din fundal, ci devine resursa vitală care ne însoțește discret, dar constant, în fiecare moment al vieții. Campania vorbește despre alegeri conștiente despre sănătate, sustenabilitate și apartenență – toate îmbinate cu un vibe autentic, o cromatică distinctă și storytelling ancorat în realitatea urbană.

„Apa potabilă de calitate este parte esențială din infrastructura sănătoasă a unui oraș modern. Prin această campanie ne dorim să dărâmăm mituri, să normalizăm consumul apei de la robinet și să întărim încrederea locuitorilor din București și Ploiești, unde compania noastră este prezentă, că au acces zilnic la o resursă sigură, atent controlată și monitorizată 24/24. E un pas firesc spre consolidarea unei relații bazate pe încredere, transparență și respect față de nevoile reale ale comunității ”, spune Mihaela Merlă, Director Comunicare & Public Affairs, Veolia România.

DDB România a mizat pe o abordare vizuală vibrantă și empatică. Campania aduce apa mai aproape de momentele reale care definesc viața urbană: o pauză la terasă, o tură de alergare în parc sau un concert la apus.

„Ne-am dorit ca apa să fie o prezență vie, dar subtilă – să curgă firesc prin locuri, gesturi și momente familiare din oraș. Nu ca element decorativ, ci ca parte din ritmul de zi cu zi. De aici și stilul vizual: viu, colorat, prietenos. Pentru că, uneori, chiar și cele mai firești prezențe pot fi și utile, și frumoase", explică Traian Munteanu, Senior Art Director, DDB România.

„Apa potabilă e una dintre puținele constante ale orașului – mereu acolo, în tot ce iubim, în fiecare zi. Campania e o declarație de dragoste pentru vibe-ul real al orașului: cu locurile lui iconice, cu obiceiurile imperfecte, dar autentice. Și cu apă bună", completează Maria Matei, Group Creative Director, DDB România.

Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău” include și o importantă componentă de informare în HoReCa, derulată în parteneriat cu HORA – Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România – sub forma unui program pilot de promovare și de încurajare a consumului de apă de la robinet în restaurantele și cafenelele din București. Astfel, Apa Nova oferă testări gratuite ale calității apei pentru primele 100 de localuri care se alătură demersului de informare al companiei. Inițiativa de a oferi consumatorilor apă bună de băut de la robinet este inspirată din practicile adoptate deja în marile orașe europene, iar recent și în România, unde consumul de apă potabilă din rețeaua publică este încurajat activ ca alternativă sustenabilă.

Pe lângă prezența în online, campania are și o puternică componentă outdoor, branding creativ pe mijloacele de transport în comun și OOH-uri amplasate în puncte-cheie din oraș, cu mesaje contextualizate, inspirate din insight-uri și momente reale, în care apa face parte din rutina noastră zilnică. Totodată, conținutul interactiv de pe platformele digitale invită la informare și la redescoperirea valorii apei potabile ca resursă de încredere.

 

Credits:

Echipa Veolia România:
Mihaela Merlă – Director Comunicare și Public Affairs
Alina Bacalu (Chelu) – Manager Senior Comunicare
Mirela Bârlă – Manager Comunicare

Echipa DDB România:
Roxana Ţâmpău – Managing Director
Roxana Niţă – Executive Creative Director
Maria Matei – Group Creative Director
Traian Munteanu – Senior Art Director
Ecaterina Ştefănescu – Copywriter
Alexandru Mohora - Art Director
Luciana Cucoaneş – Head of Strategy
Karina Condei – Strategic Planner
Cătălina Biro – Group Account Director
Teodora Trifu -  Senior Account Manager
Marian Mihăilescu – Senior DTP
Marian Caramihai – DTP Specialist

Echipa Porter Novelli Romania:
Alexandru Anghel – Account Director
Ștefan Turcu – Account Director
Roxana Bursuc – Account Director
Sorina Mihai – Managing Partner

Echipa Tribal Worldwide Romania:
Irina Blanşek – Group Creative Director
Ionuț Raicu – Group Creative Director
Mihaela Trandafir – Senior Art Director
Cosmina Chelariu – Senior Copywriter
Denisa Dumitrescu – Head of Development
Dragoș Porumb – Head of Social Media
Alexandra Pitulice - Social Media Manager
Adina Antonie – Client Service Director
Camelia Dobre – Senior Account Manager
Cristina Maftei – Senior Account Executive

Echipa Media Investment:
Alin Păunescu – OOH Media Manager
Marius Zaharescu – OOH Media Manager
Andrei Ungureanu – Digital Media Specialist
Iulia Badea – Senior Media Executive
Maria Cojocariu – Media Director

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related