În perioada 16-19 iulie, Lidl aduce în magazinele din toata țara Săptămâna Electrică, pentru fanii cu gândul la zilele de festival

În perioada 16-19 iulie, Lidl aduce în magazinele din toata țara Săptămâna Electrică, pentru fanii cu gândul la zilele de festival

Chiar dacă cea de-a 8 ediție Electric Castle a fost amânată pentru anul 2021, Lidl, partener strategic al festivalului din Bonțida, aduce și anul acesta în magazinele sale Săptămâna Electrică. Astfel, în perioada 16-19 iulie, atmosfera Lidl’s Electric Kingdom prinde viață cu produse personalizate, precum tricouri, șepci și produse alimentare în ediție limitată, cu specific de festival. În plus, fanii sunt invitați să participe la un concurs prin care pot câștiga 10 invitații duble Premium și 10 invitații duble General Acces la următoarea ediție Electric Castle.

Pentru ca atmosfera Electric Castle să nu lipsească nici anul acesta, Săptămâna Electrică de la Lidl cuprinde textile în ediție limitată, precum tricouri, șepci și sacoșe de pânză personalizate cu imprimeuri sau inscripții inspirate de festival. În același timp, cei care tânjesc după gustările preferate de la Electric Castle vor putea găsi la Lidl produsele alimentare ready to eat în ediție limitată, precum hot dog Chili Cheese Dog, aripioare de pui prăjite, sushi Electric Rolls sau dulciuri precum îndrăgitele eclere Banana line-up și Lemon line-up, broscuțele dulci Sir Kiss-A-Lot, sau Electric Balls.

În plus, Săptămâna Electrică le poate aduce clienților Lidl și invitații la următoarea ediție a festivalului Electric Castle. Astfel, fanii care cumpără de minimum 50 de lei și cel puțin un produs din Colecția Electric Castle pot câștiga una dintre cele 10 invitații duble Premium cu acces în camping și cort tip cosy, sau una dintre cele 10 invitații duble General Access, pentru ediția de anul viitor a festivalului de la Bonțida. Clienții Lidl care achită cumpărăturile cu un card Mastercard își pot dubla șansele de câștig. 

În plus, pentru ca nici anul acesta să nu lipsească experiențele muzicale oferite de scena din Bonțida, Electric Castle, cu sprijinul Lidl, a lansat documentarul No Festival - A concert for no one. Producția prezintă impactul contextului din 2020 asupra industriei muzicale, o lecție de viață despre perioada de izolare și ce a schimbat ea în mentalitatea artiștilor, ajutându-i pe aceștia să privească altfel lucrurile. Astfel, 3 dintre cele mai îndrăgite trupe din România - Subcarpați, Vița de Vie și Golan - îi vor invita pe fani să treacă prin toate etapele pregătirii unui concert experiențial la Bonțida. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related