IKEA lansează chifteluțele vegetale, o alternativă sustenabilă pentru iubitorii de carne

IKEA lansează chifteluțele vegetale, o alternativă sustenabilă pentru iubitorii de carne

IKEA revoluționează unul dintre produsele care i-au adus popularitatea - binecunoscutele chifteluțe din carne, pe care le duce mai departe prin reinventarea rețetei într-o variantă fără carne, doar pe bază de plante. Rezultatul este un sortiment cu textură și gust de carne, o variantă mai sustenabilă pentru adepții rețetei tradiționale de chifteluțe, la un preț la fel de accesibil.

Începând cu 1 august, un nou produs alimentar va fi disponibil în restaurantele IKEA din București, în bistro și la magazinele cu delicatese suedeze – chifteluțele vegetale, aproape identice cu opțiunea din carne în materie de textură și gust*. Noile chifteluțe vegetale reprezintă o alternativă mai sustenabilă pentru cei care preferă carnea și, totodată, un rezultat al ambiției IKEA de a inspira cât mai mulți oameni să facă alegeri mai prietenoase cu mediul înconjurător.

Mai precis, cantitatea de gaze cu efect de seră emisă în urma producției acestui nou sortiment echivalează cu doar 4% din totalul clasicelor chifteluțe IKEA. Astfel, noul produs contribuie la ambiția companiei de a genera un impact pozitiv asupra climei.

„La IKEA, vindem peste un miliard de chifteluțe în fiecare an și suntem conștienți în legătură cu impactul procesării de carne asupra planetei. Acum, revoluționăm acest produs și extindem familia chifteluțelor IKEA prin intermediul noii variante vegetale. Obiectivul nostru cheie este acela de a recrea gustul și textura asemănătoare cărnii, folosind doar ingrediente pe bază de plante și, implicit, de a încuraja toți iubitorii de carne să le încerce. Considerăm că opțiunile alimentare mai sustenabile ar trebui să fie la îndemâna cât mai multor oameni, așa că prețul noilor chifteluțe vegetale este la fel de accesibil precum cel al variantei din carne,” spune Vanja Zeljković (Country Food Manager IKEA SEE).

După variantele cu carne de porc, vită, pui, opțiunea vegetariană sau cea din somon, noile chifteluțe vegetale vin cu ingrediente care substituie carnea, ingrediente pe bază de plante, obținute din proteine de mazăre galbenă, ovăz, cartofi, ceapă și mere. În restaurantele IKEA, noile chifteluțe vegetale se vor putea servi cu piure de cartofi, merișoare și sos de smântână, la fel ca varianta tradițională și la același preț.

De asemenea, clienții vor putea cumpăra și varianta congelată a produsului, de la magazinul cu delicatese suedeze IKEA, pentru a le pregăti chiar la ei acasă. Rețeta chifteluțelor vegetale nu include ingrediente de origine animală, ceea ce le transformă într-o opțiune a gamei alimentare IKEA potrivită pentru cât mai mulți oameni – fie ei iubitori ai produselor din carne, flexitarieni (semi-vegetarieni) sau vegetarieni.

* În cazul în care restaurantele nu se deschid până la data specificată, clienții vor putea gusta noile chifteluțe însoțite de garnituri prin intermediul ofertei „la pachet” disponibilă în Bistro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related