Daniela Stoican (IKEA Romania): Finantam programe de lunga durata care sa ofere schimbari pe termen lung

Daniela Stoican (IKEA Romania): Finantam programe de lunga durata care sa ofere schimbari pe termen lung

Daca ati fost la cumparaturi la IKEA in ultima perioada a anului 2013, sigur ati vazut magazinul invadat de printese, regi, zane si elfi. Daca nu, sigur i-ati vazut prin oras sau in statiile de metrou. Jucariile au facut parte din Campania Jucariilor de Plus, unul dintre proiectele de CSR desfasurate anual de IKEA, in toate magazinele din lume. Despre acest proiect, dar si despre altele sustinute de IKEA la nivel local si global, despre ce inseamna CSR-ul pentru IKEA si cum influenteaza brandul, am stat cu de vorba cu Daniela Stoican (PR Manager, IKEA Romania).

Inceputuri
Povestea dintre IKEA si CSR se leaga de inceputurile companiei si de modul in care produsele IKEA sunt dezvoltate. "Designerii incep crearea oricarui produs cu eticheta de pret in minte. Produsul trebuie sa fie frumos, dar si functional, de calitate, din materiale prietenoase cu mediul, usor de transportat si de asamblat de catre client. Sustenabilitatea face parte din business inca de la momentul in care un produs este conceput, pana la organizarea magazinelor, intr-un mod care sa foloseasca cat mai putine resurse. Conceptul IKEA este de a oferi produse de mobilier si accesorii functionale la preturi cat mai mici, pentru a fi cat mai accesibile”, ne-a spus Daniela Stoican.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related