[Optimism de business] Simona Retevoescu, Friddi: Am simțit că înghețata livrată acasă se transformase într-un fel de simbol al unei normalități pierdute

[Optimism de business] Simona Retevoescu, Friddi: Am simțit că înghețata livrată acasă se transformase într-un fel de simbol al unei normalități pierdute

Criza a venit pentru Friddi, un brand nou în peisajul gelateriilor artizanale din capitală, într-un moment când creștea ca Făt-Frumos, după doar o primă vară de viață. După o investiție substanțială făcută din resurse proprii în acest business, Alexandru Becuț, Ciprian Sălceanu și Simona Retevoescu așteptau cu nerăbdare noul sezon cald pentru a se extinde.

Dar a venit mai întâi virusul care ne-a închis pe toți în case și, odată cu el, le-a dat și lor peste cap strategia de dezvoltare. Comportamentul de consum al clienților s-a schimbat brusc, iar la început de pandemiei părea imposibil să țină pasul cu mulțimea de cerințe și măsuri noi ce veneau una după alta, pe repede înainte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related