[Optimism de business] Iulia Fălcuțescu: Noi nu oferim produse standard. Noi vrem sa cream amintiri clientilor nostri, sa cream experiente unice, de care sa povesteasca prietenilor

[Optimism de business] Iulia Fălcuțescu: Noi nu oferim produse standard. Noi vrem sa cream amintiri clientilor nostri, sa cream experiente unice, de care sa povesteasca prietenilor

Că ultimii doi ani ne-au dat planurile peste cap e puțin spus. Dar încercăm să ne păstrăm speranța, oricât de firavă ar fi. Tocmai de aceea colecționăm aici, în seria Optimism de business toate formele de încredere și le dăm mai departe pentru a-i inspira si pe ceilalti antreprenori. Chiar daca businessul ei e in zona de travelling, domeniu mult afectat de pandemie, Iulia Fălcuțescu, fondatoarea Wineventure si The Traveling Tulip, nu renunta la ochelarii prin care vede viata in roz. 

Eu, fiind optimista din fire, vad lucrurile intr-o nuanta sau alta de roz, mai tot timpul. Vreau sa cred (si reusesc!), ca pandemia nu ne-a schimbat 100%, ca lucrurile vor reveni la normal, la un moment dat. Poate nu la normalul cu care suntem obisnuiti, insa la acel normal, in care oamenii inca doresc sa calatoareasca, sa experimenteze vinuri noi, sa se intalneasca cu prietenii, spune Iulia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related