[Optimism de business] Luiza Ionescu: Comportamentul consumatorului roman se zbate intre intentia de a economisi si tentatia de a cheltui mai mult decat isi permite

[Optimism de business] Luiza Ionescu: Comportamentul consumatorului roman se zbate intre intentia de a economisi si tentatia de a cheltui mai mult decat isi permite

Pana sa aiba propriul brand de pijamale, odata cu care a reinventat acest outfit de interior atat de cautat in ultimii doi ani, Luiza Ionescu a mai avut incercari antreprenoriale. Fara a avea satisfactia de a fi unde isi doreste si de a face ceea ce cu adevarat ii place. Ama Pijama este business-ul care ii aduce implinire, mai ales fiindca lucreaza pentru clientii pe care si i-a dorit de cand a intrat in piata vestimentara. Spune ca succesul in antreprenoriat tine de munca si doar intr-o mica masura de noroc.

"E o provocare sa lucrezi cu clientul rafinat, distins, educat. Asta ne onoreaza, dar ne si obliga. Cumparatorul de Ama Pijama este in sine un hedonist care se lasa imbratisat de un produs de calitate, de o aroma blanda de cafea si croisant, alintat de razele caldute ale soarelui".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related