[Optimism de business] Oana Botezatu, Cup&Candle: Ne-am simțit, în lunile de lockdown, foarte apropiați de clienții noștri, pentru că trăiam cu toții aceleași frici și emoții

[Optimism de business] Oana Botezatu, Cup&Candle: Ne-am simțit, în lunile de lockdown, foarte apropiați de clienții noștri, pentru că trăiam cu toții aceleași frici și emoții

Oana Botezatu a trecut de la presă scrisă la un business propriu fără să își planifice acest lucru. De fapt, chiar se hotărâse de mică să iasă la pensie de la gazetă, dar a primit într-o zi o lumânare parfumată de la Londra, pe care scria că este făcută din soia. A fost intrigată, a cercetat și a descoperit că există acest produs pe care îl putem numi ”lumânare sănătoasă”, pentru că este ne-toxică și eco-friendly. A învățat să toarne și ea astfel de lumânări, în niște cești din porțelan cumpărate din târgul de pe Valea Cascadelor și de la Brașov. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related