Holcim România: “Am contribuit la aprofundarea instrumentelor pentru învățământul online de către profesorii înscriși în programul Smart Teacher”

Holcim România: “Am contribuit la aprofundarea instrumentelor pentru învățământul online de către profesorii înscriși în programul Smart Teacher”

Holcim România, împreună cu Școala de Valori, a derulat în acest an programul “Smart Teacher”, trecând de la atelierele fizice la sesiunile virtuale, facilitate de trainerii specializați în formarea cadrelor didactice pentru predarea online.

Astfel, peste 40 de profesori din zonele în care compania are fabrici de ciment, Aleșd și Câmpulung, au deprins competențele digitale necesare predării online, extrem de importante în acest an școlar.

Eforturile dascălilor sunt apreciate de către Holcim România, iar Ziua Internațională a Profesorului (5 octombrie) este o ocazie bună de a recunoaște încă o dată meritele pe care aceștia le au în formarea generațiilor viitoare de profesioniști. Prin această inițiativă, compania a reușit să le ofere un cadru informal de învățare a instrumentelor digitale, necesare în contextul actual.

Ținând cont de preocuparea crescută pentru școala online, precum și de dificultățile cu care s-au confruntat profesorii, elevii și părinții, deopotrivă, atelierele digitale din cadrul Smart Teacher au oferit participanților cunoștințele de care aveau nevoie.

 

“Holcim România și-a propus să contribuie la dezvoltarea învățământului din cele două comunități locale din jurul fabricilor noastre de ciment. Prin acest proiect am facilitat accesul cadrelor didactice la platforme și instrumente online de învățare, astfel încât profesorii să asigure calitatea derulării procesului educațional. Pe termen lung, susținem pregătirea viitorilor profesioniști. Elevii din cele două comunități, care au pășit într-un an școlar aparte, sunt beneficiarii finali ai acestui program”, a declarat Mădălina Crăciunescu (Director Organizație și Resurse Umane în cadrul Holcim România).

 

Cerințele actuale de predare au generat multe provocări, atât dascălilor, cât și elevilor și părinților. În cadrul proiectului, profesorii au învățat noi tehnici și instrumente specifice mediului educațional digital, înlocuind tabla și creta cu ecranul și tastatura calculatorului/ laptopului, iar la final și-au însușit noțiuni noi de predare, precum prezentări interactive create pe platforma MozaBook, orar transpus în calendar și clase online găzduite pe platforma Google.

 

“Desfășurarea activităților online a fost o provocare pentru toți. Am ales să mă informez și să descopăr instrumente noi de predare. Am vrut să învăț cum să realizez materiale potrivite vârstelor copiilor, cum să le mențin interesul și să vorbesc pe limba lor, de la distanță, în acestă nouă realitate”, a mărturisit unul dintre profesorii participanți la proiectul “Smart Teacher Digital”.

 

Proiectul “Smart Teacher”, desfășurat pentru al doilea an consecutiv de Holcim România împreună cu Școala de Valori, a avut loc în perioada ianuarie-august a acestui an și s-a adresat profesorilor din comunitățile în care compania deține două fabrici de ciment - Aleșd (județul Bihor) și Câmpulung Muscel (județul Argeș) – dar și în zonele din apropierea acestora.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related