Alienware prezintă Halloween Heroes: Doi vloggeri înfruntă hoardele de zombie într-un maraton de gaming de două zile

Alienware prezintă Halloween Heroes: Doi vloggeri înfruntă hoardele de zombie într-un maraton de gaming de două zile

Anul acesta de Halloween, unii dintre cei mai populari vloggeri de gaming din România, Highman și AndreiRO, vor înfrunta hoardele de zombie în cadrul unui maraton Call of Duty în care timp de aproape 48 de ore cei doi își vor pune la bătaie reputația de gamer într-o competiție, powered by Alienware, Dell și Intel. Cel care reușește să ucidă cei mai mulți zombie, va fi declarat Zombie Slayer, salvând astfel Halloweenul din 2020.

Halloween Heroes vine înaintea a două momente cheie din această perioada, Bucharest Gaming Week care va avea loc în noiembrie și lansarea noului Call of Duty Black Ops Cold War care este plănuită tot pentru aceeași lună. În cadrul Bucharest Gaming Week vor fi anunțați și câștigătorii Gaming Video Awards, acolo unde Alienware alături de Dell și Intel susțin categoria Cel mai bun conținut de tactical shooters

 

"Pentru noi este foarte important să fim cât mai aproape de comunitatea de gaming și în general de comunitățile creative din România, într-un mod fun, relaxat, care să le arate oamenilor că a te distra jucându-te, indiferent de vârstă, e o super ocazie de a-ți petrece timpul liber. Și asta mai ales în aceste vremuri când suntem nevoiți să stăm mai mult în casă, din cauza pandemiei și a sezonului rece care se apropie. Gamingul în siguranța propriei casei este o formă foarte bună de divertisment care ajută și la menținerea unei sănătăți mintale în această perioadă. Alienware este unul dintre mai iubite branduri IT&C din lume așă că promitem să fim alături de oamenii care eu nevoie de inspirație, relaxare și divertisment, în contextul în care piața de gaming este în creștere în România de la an la an.", a explicat Diana Sorega (Country Marketing Manager la Dell România).

 

"Am început să ma joc serios pe PC încă din 2009 jocuri online in browser si ușor ușor am ajuns să descopăr seria de jocuri GTA. Am fost fascinat de cât de liber te poți simți. Cred că jocurile sunt o evadare din viețile noastre uneori plictisitoare și monotone. Un alt motiv pentru care cred că ne plac jocurile video atât de mult este că ne oferă un sentiment de realizare. Sentimentul pe care îl obțineți atunci când finalizezi un joc bun este un sentiment care este greu de concurat. Pentr mine gamingul  este o modalitate bună de a petrece timpul cu prietenii și o modalitate excelentă de a-ți extinde imaginația și creativitatea, a declarat AndreiRO.

Mă joc de la cinci ani de când am avut primul computer, iar atunci țin minte că jucam Chicken Invaders. Acum mă joc cel mai mult Call of Duty Warzone și aștept Cold War, dar îmi place mult și Among Us, mai ales în varianta multiplayer, pentru că e un mod bun de a distra cu prietenii și de a te relaxa, mai ales în perioada aceasta complicată.", este de părere vloggerul Highman.

 

Piața de gaming în creștere în România de la an la an, dar și la nivel global

Potrivit Asociației Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România (RGDA) pentru prima oară în istoria industriei de game development din România, cifra de afaceri înregistrată de cele peste 100 de studiouri ce activează local a depășit 200 milioane de dolari. Suma reprezintă o creștere de 14,65% față de anul 2018, iar situația se poate îmbunătăți în continuare. Conform statisticilor în România cele mai multe studiouri se află în Capitală. 59% dintre studiourile românești se află în București, 17% în Cluj-Napoca, 7% în Iași, 5% în Timișoara și 3% în Brașov.

Estimarile privind valoarea industriei globale de jocuri variază, însă, într-un raport de anul trecut al companiei olandeze de cercetare Newzoo, se anticipează că piața de gaming urma să genereze 152,1 mld. dolari în 2019, existând 2,5 mld. de jucători la nivel global. Prin comparație, încasările industriei globale de film au fost de 41,7 mld. dolari în 2018, iar cele ale industriei de muzica au fost de 19,1 mld. dolari.

Competiția Halloween Heroes poate fi urmărită pe canalele de YouTube ale vloggerilor pe 30 și 31 octombrie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related