KFC România extinde programul Harvest în 2020, prin parteneriatul cu Fundația Filantropică Metropolis

KFC România extinde programul Harvest în 2020, prin parteneriatul cu Fundația Filantropică Metropolis

Harvest este un program bazat pe donarea de alimente, implementat la nivel internațional, în diverse țări, prin care KFC urmărește să contribuie la reducerea risipei alimentare și la oferirea de suport persoanelor din medii defavorizate. KFC România anunță anul acesta un nou partener în cadrul programului - Fundația Filantropică Metropolis, din București. Prin donarea surplusului de alimente din restaurantele proprii, KFC oferă un ajutor semnificativ, asigurând astfel una din mesele principale ale copiilor din centrele Metropolis, precum și din centrele partenere ale Fundației.

În România, programul Harvest  a fost implementat în noiembrie 2017, inițial ca o platformă-pilot, și funcționează după modelul sistemului internațional. În aproape 3 ani de activitate, beneficiarii programului, printre care copii, bătrâni, familii nevoiașe, persoane cu dizabilități, au primit produsele donate de KFC România, care au fost pregătite în cadrul fiecărei asociații pentru a asigura masa zilnică. În total, au fost colectate și distribuite peste 4.000 kg de carne de pui, din restaurantele KFC din București, Cluj și Brașov.

 

 „Risipa alimentară este o problemă majoră  la nivel global și cu importante consecințe asupra oamenilor, mediului și economiei, de unde necesitatea acută de identificare a unor soluții pe termen mediu și lung. Programul Harvest, implementat și de KFC România, vine în întâmpinarea acestor nevoi încă din anul 2017, oferind un sprijin important pentru persoanele din medii defavorizate, prin colaborarea cu organizațiile nonguvernamentale. În decursul celor 3 ani, am încheiat parteneriate de lungă durată cu mai multe asociații din București și din țară, cea mai recentă dintre acestea fiind Fundația Filantropică Metropolis. Ne bucurăm că putem face parte dintr-un program cu reale implicații pozitive atât la nivel global, cât și pe plan local, cu atât mai mult în condițiile actuale, care pun sub semnul incertitudinii inclusiv astfel de acțiuni caritabile. Sperăm ca, alături de partenerii noștri, să continuăm să creăm o rețea sustenabilă, al cărei scop nu este doar reducerea risipei alimentare, ci și educarea și creșterea calității vieții”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

 

„Ne bucurăm să anunțăm colaborarea cu KFC România, care aduce, pe final de an, energie activităților pe care le desfășurăm în cadrul Fundației și bucurie pe chipurile copiilor pe care îi avem în grijă. Sperăm totodată ca astfel de parteneriate să devină o normalitate în România, iar tot mai multe organizații nonguvernamentale să poată beneficia de astfel de sprijin, care să le asigure persoanelor provenind din medii vulnerabile necesitățile de bază și fundamentul unei educații echilibrate”, au declarat oficialii Fundației Filantropice Metropolis.

 

Fundația Filantropică Metropolis contribuie la facilitarea accesului la sănătate, educație și dezvoltare emoțională. Fundația se concentrează pe asistență socială pentru copiii vulnerabili din centrele proprii și partenere, pe renovarea spitalelor publice din bani privați, dar și pe susținerea cauzelor individuale verificate. Începând cu anul 2020, Fundația își asumă un nou obiectiv prin renovarea spitalelor publice.

KFC România caută în mod activ parteneri în programul Harvest, astfel încât să se extindă la nivel național pentru a avea un număr și mai mare de beneficiari și un impact mai puternic în comunitățile locale. La nivel de program, introducerea unei organizații nonguvernamentale ca partener presupune verificarea unor standarde obligatorii: o bucătărie complet echipată care să dețină toate autorizațiile legale, condiții de transport care să permită menținerea unei temperaturi adecvate a produselor, ustensile pentru gătit ș.a. Printre produsele KFC România care pot fi donate se numără: Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau bucăţi de pui.

Programul Harvest este implementat la nivel internațional în mai multe țări, precum: SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est. În aceste țări, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1,600 de tone de alimente bogate în proteine, către organizațiile nonguvernamentale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related