[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

La nivel global, dincolo de susținerea cauzelor sociale, CSR-ul se îndreaptă către practicile interne ale companiilor, privind furnizorii, procesele de producție, cultura organizațională și altele. Iar, potrivit așteptărilor consumatorilor, modul de funcționare al unei companii ar trebui transparentizat și comunicat ca atare. Astfel, pornim o serie editorială despre evoluția CSR-ului local și măsura în care aceste trenduri globale au ajuns aplicate și în România.

O privire de ansamblu asupra trendurilor globale ale CSR-ului permite preluarea unor modele și mecanisme sustenabile de business, spune Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group). Strategia de CSR a grupului ce operează brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell este realizată la nivel local și bazată pe campanii de strângere de fonduri sau activități de voluntariat în 3 direcții-cheie - educație, sănătate și voluntariat - având un istoric de 11 ani în CSR-ul local.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Related