[Optimism de business] Alexandra Bujenita: Ne asumăm că orice business la început de drum are nevoie de răbdare, iar entuziasmul nostru de la mic la mare ajută

[Optimism de business] Alexandra Bujenita: Ne asumăm că orice business la început de drum are nevoie de răbdare, iar entuziasmul nostru de la mic la mare ajută

În zilele de lockdown din primul an de pandemie, Alexandra Bujenita și fetița ei de 4 ani s-au retras la Viscri, unde s-au plimbat pe dealuri, au făcut yoga și multe exerciții de respirație. Așa s-a născut Poppy o floricică de mac și un personaj de carte pentru copii care îi încurajează pe părinți să facă mișcare cu cei mici.

"Poveștile sunt create împreună cu fetița noastră - micuța directoare de creație, care este foarte atentă la text, la desene, face observații pertinente de layout, dintr-o intuiție nemaipomenită. Pentru noi este extraordinar, deoarece primim feedback inhouse de la grupul-țintă."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related