Crește interesul companiilor pentru soluții digitalizate de motivare a angajaților: În martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decât luna similară a anului trecut

Crește interesul companiilor pentru soluții digitalizate de motivare a angajaților: În martie 2021, volumul tichetelor oferite prin cardul Up Cadou a fost de 5 ori mai mare decât luna similară a anului trecut

2 din 5 tichete cadou oferite de companii angajaților sunt comandate în perioada Paștelui. Conform analizelor Up România, compania care oferă instrumente de motivare a angajaților români, în ultimul an, interesul companiilor locale de a-și răsplăti angajații cu ocazia Sărbătorilor legale s-a menținut constant, în ciuda presiunilor pe bugete cauzate de contextul economic și sanitar. Astfel, cu ocazia Paștelui, sunt comandate 30% din totalul valoric al tichetelor cadou, fie oferite pe suport de hârtie, fie prin intermediul soluțiilor moderne, precum cardul Up Cadou.

Contextul actual a intensificat eforturile managerilor de resurse umane din companii de a utiliza instrumente moderne de motivare a angajaților: doar în luna martie a acestui an, volumul tichetelor cadou acordate pe card a fost de 5 ori mai mare față de luna martie a anului 2020. Companiile care, de la începutul anului, au preferat să apeleze la astfel de soluții accesibile online provin, cu precădere, din zonele București-Ilfov, Nord-Est și Centru. Domeniile farma, birotică-papetărie, producție, distribuție și comerț sunt printre cele mai interesate să ofere recompense în perioada sărbătorilor legale.

 

”Continuăm să observăm un interes crescut al clienților din portofoliul Up România față de soluțiile digitale de motivare și recompensare a angajaților, într-un mod cât mai personalizat, adaptate nevoilor acestora. Pe lângă siguranța și accesibilitatea crescute, credem că soluțiile precum cardul Up Cadou simplifică eforturile companiilor de a-și recompensa angajații, distribuirea lor către beneficiari, sunt scutite costurile de livrare, iar serviciile de gestiune sunt accesibile online. Angajații le folosesc direct în magazin sau online, în rețeaua de parteneri Up România”, a declarat Elena Pap, Director General Up România și Director Regional Up Group.

 

În acest moment, rețeaua de magazine partenere în care pot fi folosite tichetele și cardul Up Cadou este alcătuită din branduri sau magazine de proximitate din diverse domenii, precum IT&C, hyper-marketuri, fashion & beauty, home & deco, farmacii și clinici medicale, librării și restaurante. De altfel, utilizatorii tichetelor și cardurilor Up Cadou și-au manifestat în ultimul an preferința pentru utilizarea acestora în cadrul hypermarket-urilor, unde beneficiază de o varietate crescută de produse, dar și în magazine de mobilă, decorațiuni, electrocasnice, modă și cosmetice.

Conform legislației în vigoare, tichetele cadou oferite angajaților sau copiilor minori ai acestora cu ocazia Sărbătorilor Pascale sunt scutite de impozit pe venit sau de plata contribuțiilor sociale obligatorii, în cuantum de până la 150 de lei. Un alt avantaj al acordării tichetelor cadou pentru salariați este deductibilitatea acestora la calculul impozitului pe profit până la 5% din fondul de salarii.

Cei care beneficiază de soluțiile Up Cadou pot plăti produsele pe care le achiziționează chiar și cu telefonul, prin aplicația Up Mobil, din care își pot înrola cardurile în Apple Pay, Google Pay sau wallet-ul propriu Up Mobil Pay. Up Mobil este este una dintre cele mai bine cotate aplicații financiare din România și poate fi descărcată gratuit de pe Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.

 

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în peste 30 de ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 29 de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 19 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:

  1. Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii - tichete pe suport de hârtie și carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă;
  2. Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
  3. Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online;
  4. Servicii dedicate comercianților;
  5. Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială - tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță ;
  6. Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM - platforma Up Achiziții.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related