Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și în parteneriat cu Qriser, inițiativa „HoReCa Împreună”

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și în parteneriat cu Qriser, inițiativa „HoReCa Împreună”

Mastercard, alături de principalii jucători de pe piața tichetelor și cardurilor de masă, parteneri exclusivi ai Mastercard România - Edenred, Sodexo și Up România - și împreună cu Qriser, platformă care facilitează programe de învățare continuă pentru o multitudine de domenii, lansează HoReCa Împreună”, un program educațional complex, dedicat profesioniștilor din industria locală și disponibil gratuit pentru aceștia. Inițiativa reunește specialiști cu experiență în domeniu, precum și în arii de activitate adiacente, cu obiectivul de a le oferi antreprenorilor din HoReCa resurse și instrumente pentru o adaptare rapidă la provocările generate de pandemie și de condițiile actuale, în vederea relansării businessului, prin identificarea și valorificarea oportunităților de creștere a afacerii. 

„HoReCa Împreună” va debuta pe 22 iulie, prin evenimentul de lansare care se va desfășura on-line, live, prin platforma Zoom, în intervalul 10:00 – 12:00, și la care specialiștii HoReCa din întreaga țară vor putea participa în baza înscrierii prealabile. Ulterior, în perioada august-septembrie 2020, vor avea loc o serie de 5 module live, ghidate de practici globale de învățare și dezvoltate pentru a adresa nevoi specifice, cu care se confruntă antreprenorii în noul context, marcat de efectele pandemiei. Prin acest program, participanții își vor dezvolta un nou set de competențe definitorii pentru succesul afacerii lor: vor înțelege cum își pot transforma și digitaliza business-ul pentru a se adapta la noua realitate hibridă online-offline, vor afla despre beneficiile plăților digitale și cum să depășească barierele pe această zonă, și își vor putea redefini brandul și experiența de brand pe care le-o oferă clienților. Totodată, aceștia vor putea identifica modalități pentru a-și atrage și crește comunitatea de clienți, prin canalele social media, precum și alte instrumente digitale, și vor utiliza metodologia Design Thinking pentru adaptarea modelului business-ului lor.

 

„Industria HoReCa se confruntă cu efecte și provocări fără precedent. Din fericire, spiritul antreprenorial poate face diferența și în astfel de vremuri, datorită capacității de gândire laterală, adaptabilității și curajului de a inova, calități care pot deveni rețeta relansării succesului, cu ajutorul potrivit, la momentul potrivit. Suntem mândri că facem parte din acest program complex, alături de partenerii noștri, și că putem pune resursele și know-how-ul Mastercard în domeniul plăților digitale în slujba revenirii uneia dintre cele mai importante industrii pentru economia locală”, a spus Cosmin Vladimirescu (Country Manager România și Croația, Mastercard).

 

„Chiar și în perioade de criză acută, precum cea pe care o traversăm, soluțiile pentru ieșirea din criză sunt chiar la oamenii afectați. Însă, pentru a aduce aceste soluții la lumină, oamenii au nevoie să iasă din presiunea cotidiană, să se lase inspirați, încurajați și să exploreze noi teritorii de know-how ce deschid idei și direcții noi pentru depășirea crizei. Programul „HoReCa Împreună” este un program educațional foarte aplicat și adaptat, prin care, alături de parteneri, de experți, facilitatori și de invitați speciali, dorim să sprijinim antreprenorii din HoReCa cu know-how și inspirație pentru inovarea și restartarea creșterii business-urilor în noua realitate”, a spus Maria Predoiu (CEO și Cofondator Qriser).

 

Faza finală a programului va consta într-un eveniment online, care se va desfășura live, la finalul lunii septembrie, când participanții vor primi certificate de absolvire și vor sărbători împreună cele mai bune modele de reinventare a afacerii, dezvoltate pe durata cursurilor.

 

Qriser este platforma care aduce soluții inovative și adaptate pentru orice nevoie de învățare. Soluțiile noastre combină conținut educațional oferit de peste 150 de companii partenere, curatoriat personalizat și soluții digitale pentru a le oferi participanților experiențe de învățare plăcute și cu impact. Alături de partenerii noștri, am creat în ultimul an sute de experiențe de învățare, atât off-line cât și on-line, pentru mii de participanți în căutare de reskilling și upskilling.  

 

Edenred este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 830.000 de clienți corporativi in 46 de țări. Datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii de plată cu scopuri specifice în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieții angajaților, de a creşte eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri. Acest lucru se realizează prin intermediul a trei linii de afaceri:

  • Beneficii pentru angajați (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură)
  • Soluţii pentru flote şi mobilitate (combustibil, taxe de drum, întreținere şi călătorii de afaceri)
  • Soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe și MSCI Europe.

Edenred România este alături de 2 milioane de angajaţi, 35 000 de companii şi 65 000 de comercianţi parteneri. Prin preluarea Benefit Online, cea mai mare platformă de beneficii extra-salariale flexibile din România, Edenred contribuie la eficientizarea politicilor de resurse umane din cadrul companiilor şi susţine angajatorii pe o piaţă a muncii extrem de competitivă.

 

Sodexo România este parte a Grupului Sodexo, lider mondial în domeniul serviciilor pentru calitatea vieții, fondată în anul 1966, în Franța. Misiunea companiei este aceea de a îmbunătăți calitatea vieții angajaților, a clienților și partenerilor săi, contribuind totodată la dezvoltarea economică, socială și a mediului din comunitățile în care activează. Compania este prezentă pe piața din România de peste 20 de ani, oferind companiilor o gamă complexă de beneficii extra-salariale pentru angajați. Peste 30.000 de companii și două milioane de angajați utilizează deja produsele Sodexo.

 

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 18 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:

  • Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii - tichete pe suport de hârtie și carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă
  • Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online
  • Servicii dedicate comercianților
  • Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială - tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță
  • Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM - platforma Up Achiziții.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related