[Gen Z] Simina Florian: Brandurile trebuie să fie oneste în comunicarea cu această generație

[Gen Z] Simina Florian: Brandurile trebuie să fie oneste în comunicarea cu această generație

Generația Z constituie o provocare pentru marketeri, spune sincer Simina Florian, Marketing Strategist Farmec. Dar asta e soluția de comunicare cu ei: onestitatea. Da, Gen Z tind să evite reclamele, au o rata mica de engagement și folosesc mult zona de block/skip ads. Dar pot fi convinsi daca gasesti tonul și canalele potrivite. Influencerii sunt un alt mod de a ajunge la ei. 

Stilul personal și propriile reguli primează, modelele lor sunt influencerii din social media (care devin adevărate vedete, făcând trecerea din online în alte medii, cum ar fi TV), iar comunitățile online în care îi găsim sunt nișate, spune Simina Florian

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


BUZZStore

Cea mai puternica forta de vanzari: recomandarea unui prieten! Undeva printre toate postarile sponsorizate, ad-urile si reel-urile cu pisici, magia se intampla: consumatorii isi impartasesc in mod natural... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related