[Optimism de business] Dan Popa: Povestea brandului e simplă. Un tata construieste obiecte cu mâna lui pentru copilul său, un simbol de dragoste și grija, în care orice părinte se poate regăsi

[Optimism de business] Dan Popa: Povestea brandului e simplă. Un tata construieste obiecte cu mâna lui pentru copilul său, un simbol de dragoste și grija, în care orice părinte se poate regăsi

A dezmembrat mașini vechi, a editat broșuri cu teste pentru rezidențiat, a vândut formulare de emigrare în Canada, a fost si taximetrist o vreme. Medic și antreprenor, a lucrat 7 ani într-o multinațională, 13 ani în industria evenimentelor și a trainingului, iar din 2017 se ocupă de Leea Toys. Dan Popa a fondat Leea Toys în momentul în care a descoperit un domeniu nou și cu totul fascinant: parentingul. 

In 2013, s-a născut fiica mea, Leea, și i-am dat toată atenția de care am fost în stare. Am descoperit un domeniu cu totul nou - parentingul și creșterea și dezvoltarea copilului. Din nou am descoperit foarte multe de făcut și îmbunătățit. Mână în mână cu ideile din capul meu, am început să construiesc obiecte pentru copil. Așa s-a născut Leea Toys, povestește Dan

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related