Oportunități de angajare la KFC România: 400 de posturi disponibile în restaurantele din întreaga țară

Oportunități de angajare la KFC România: 400 de posturi disponibile în restaurantele din întreaga țară

Pe fondul relaxării măsurilor de siguranță în întreaga lume, industria HoReCa prezintă vizibile semne de revenire la normalitate, iar acest lucru se reflectă direct în activitatea din restaurante și comenzi la domiciliu, respectiv în necesarul de personal.

KFC România, franciză deținută pe plan local de Sphera Franchise Group, oferă 400 de oportunități de angajare în restaurantele din București și provincie, pentru diferite funcții: lucrători bucătărie, casieri, curieri, manageri, precum și în cadrul serviciului propriu de livrare - KFC Delivery, care este în continuă expansiune pentru a acoperi nivelul ridicat al cererii.

KFC oferă program flexibil și venituri începând de la 2400 lei net pentru Crew Member, începând cu luna a treia de colaborare, de la 3500 lei net  pentru posturile de Manager și de la 4740 lei net pentru Directorii de restaurante. Sumele includ salariul, tichetele de masă și bonusurile acordate în funcție de performanțe, conform criteriilor definite.

La angajare, oferta presupune salariul de încadrare cu posibilitatea de majorare după 2 luni de activitate, 1 an și 2 ani, tichete de masă și alte beneficii, precum prime de sărbători sau bonusuri interne (spre exemplu, prima de loialitate, care se acordă la 1 an, la 10 ani, la 20 ani).

Cei care își doresc să facă parte din echipa KFC România pot opta pentru un program de lucru de 12 ore, 8 ore, 6 ore sau 4 ore, în funcție de nevoile personale și profesionale și se pot orienta către restaurantele aflate în proximitatea domiciliului. Indiferent dacă vorbim de un job de bază sau unul secundar pentru întregirea veniturilor, despre primul job sau despre schimbarea domeniului de activitate, despre candidați minori sau 50+, KFC are pachete de angajare potrivite pentru  toate categoriile menționate.

Experiența de lucru anterioară nu este necesară, KFC asigurând un program de instruire care îi ajută pe cei recent intrați în echipă să se integreze și să își înțeleagă atribuțiile. De asemenea, angajații au posibilitatea de a avansa și de a-și contrui o carieră într-o companie internațională.

În prezent, KFC deține în portofoliul local 88 de restaurante și are peste 3600 de angajați, pe diferite poziții. Fiecare unitate performează cu echipe de aproximativ 35 până la 60 de angajați, în funcție de tipul de restaurant.

 

„La începutul lui 2021, anunțam planurile de expansiune care, în prezent, sunt în curs de implementare, ajungând astfel la 88 de locații la nivel local. În contextul provocărilor pe care companiile din HoReCa le-au traversat în ultimul an și jumătate și care se vor mai resimți, cel mai probabil, o perioadă mai îndelungată, ne bucurăm să fim unul dintre mecanismele care ajută întregul sistem să se pună din nou în mișcare, scopul comun fiind revenirea la normalitate. Așadar, ne dorim să anunțăm cele 400 de locuri de muncă pe care le punem la dispoziția candidaților interesați – îi susținem atât pe cei fără experiență, cât și persoanele care își doresc să facă o schimbare, cu angajamentul de a le oferi, dincolo de un loc de muncă stabil, un cadru în care să învețe și să își dezvolte noi competențe: comunicare eficientă, adaptabilitate și flexibilitate, customer service, capacitatea de a opera cu standarde înalte de calitate și proceduri”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related