15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

Ce-ai putea face în 15 minute? Câte lucruri ai putea să rezolvi? Oare 15 minute ar putea face diferența?

Timpul – o resursă atât de importantă pe care învățăm să o prețuim, de multe ori, când este prea târziu.

15 minute pot însemna o șansă în plus la viață.  15 minute durează o ecografie mamară pentru a afla că ești bine și că poți avea în continuare grijă de cei dragi.

AVON și Kaufland România continuă și anul acesta #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite.

Începând cu 7 iulie, femeile sunt îndemnate să spună Cancel Cancer și sunt invitate să beneficieze de o consultație senologică gratuită în cele 22 de orașe incluse în caravana medicală de anul acesta.

Este al cincilea an în care Avon și Kaufland, două branduri responsabile și puternic implicate în campanii sociale, își unesc forțele pentru o cauză nobilă: reducerea mortalității cauzate de depistarea în stadii terminale a cancerului de sân.

La fel ca în anii trecuți, un cabinet medical mobil, cu un design prietenos și dotat cu ecograf de ultimă oră, va străbate țara și va ajunge în 22 de orașe. Unitatea mobilă va fi amplasată în parcările hipermarketurilor Kaufland din fiecare localitate, unde va staționa timp de trei zile.

În premieră anul acesta, echipa medicală este formată din medici specialiști din cadrul celei mai mari rețele de medicină privată din România – Regina Maria.

 

„De multe ori uităm că pentru a avea grijă de cei dragi și pentru a putea duce la bun sfârșit șirul interminabil de responsabilități trebuie, întâi de toate,  să fim noi bine. Altfel, se produce acel efect de domino și nimeni și nimic din jur nu mai poate fi ajutat.

Pentru femeile din România, grija este o valoare generațională. Însă nu grija pentru ele, ci grija pentru cei dragi. Din acest motiv consideră, de cele mai multe ori, că un consult senologic nu este o prioritate.

În fiecare an mizăm pe educație și prevenție, iar rezultatele nu întârzie să apară. Și în fiecare an încercăm să ajungem în cât mai multe orașe, pentru a transforma în roz toate statisticile gri.”, spune Andreea Lupu, coordonator campanie Cancel Cancer, Publicis Media.

 

„CancelCancer este despre oameni și pentru oameni. Este despre curaj, despre empatie și spirit nobil, într-o lume care ar trebui să prețuiască mai mult aceste valori. Și să le încurajeze.

Anul acesta le îndemnăm pe femeile din România să își dea timp, să își aloce 15 minute pentru ele, pentru a afla că sunt bine.  Le îndemnăm să învețe să se prețuiască.

Ca în fiecare an, Cancel Cancer este despre implicare. Ne bucură nespus amploarea pe care o capătă inițiativa noastră, de la un an la altul. Iar pentru acest lucru le suntem recunoscători și celor de la Kaufland, partenerul nostru alături de care de cinci ani schimbăm în bine viețile a mii de femei din România.

Și, într-adevăr, IMPREUNĂ CÂȘTIGĂM TIMP”, spune Andreea Moldovan, General Manager AVON SEE.

 

„De 5 ani, împreună cu AVON, contribuim la schimbarea mentalității în ceea ce privește prevenția. Mii de femei au beneficiat de consultații gratuite în cadrul campaniei Cancel Cancer și ne bucurăm să continuăm caravana în parcările magazinelor noastre din toate colțurile țării. Pentru noi, la Kaufland România, implicarea face diferența.”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

 

CancelCancer reprezintă un manifest pentru sănătate, pentru un stil de viață sănătos și responsabil. Este o inițiativă ce își propune să mobilizeze femeile pentru a avea grijă de sănătatea lor și pentru a se concentra pe prevenție.

România este țara europeană cu cea mai ridicată mortalitate cauzată de depistarea foarte târzie (în stadiile 3 și 4) a cancerului la sân.

Campania #CancelCancer a fost inițiată de AVON cu sprijinul Kaufland în 2017 și este un demers social cu scopul de a îmbunătăți statisticile, de a educa femeile din România și de a transforma prevenția într-un subiect uzual și firesc.

Anul acesta proiectul se desfășoară în patru etape. Peste 3.000 de femei vor beneficia, în 2021, de anamneze și ecografii mamare gratuite, iar - în cazul în care este nevoie - și de un voucher pentru mamografie (la una dintre clinicile Regina Maria din fiecare oraș sau din proximitate).

Programul primei etape (7 iulie- 24 iulie) a caravanei #CancelCancer2021 este următorul:

  • Codlea 7-9 iulie (Kaufland, Str. Vulcanului nr. 2A)
  • Sighișoara 10-12 iulie (Kaufland, Str. Stadionului nr. 1)
  • Sibiu 13-15 iulie (Kaufland, Comuna Șelimbăr, Sos. Sibiului, nr. 1A)
  • Deva 16-18 iulie (Kaufland, Calea Zarandului, nr. 67)
  • Orăștie 19-21 iulie (Kaufland, Str. Armatei, nr. 36)
  • Petroșani 22-24 iulie (Kaufland, Str. Livezeni, nr. 12C)

Consultațiile vor fi oferite pe baza bonurilor de ordine eliberate la începutul fiecărei zile, în limita a 32 de ecografii pe zi.

Contextul pandemic implică o serie de măsuri și reguli ale caravanei cu privire la normele de igienă și de distanțare fizică. Din acest motiv, numărul ecografiilor este limitat și se desfășoară conform următorului orar:

Ziua 1/oraș: 12:00-20:00
Ziua 2/oraș: 10:00-19:00
Ziua 3/oraș: 10:00-19:00

AVON este prezent de 24 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Timp de peste două decenii, AVON a investit constant în campaniile sociale pe care le susţine, Campania Respectului şi Campania pentru Sănătatea Sânilor, ce combat violența domestică și cancerul la sân, donând peste 3,5 milioane de euro pentru a sprijini proiecte dedicate acestor cauze sociale.

 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 143 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. 

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132. 

 

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Publicis Media Groupe. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și la alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie și Webstock. Cu o experință de mai bine de un deceniu în industria românească de comunicare, agenția enumeră totodată specializări diverse ale departamentelor și oamenilor săi, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related