O nouă destinație de shopping la AFI Cotroceni. Famous Merch și colecția Hatz by Dorian Popa

O nouă destinație de shopping la AFI Cotroceni. Famous Merch și colecția Hatz by Dorian Popa

Luna septembrie aduce un nou magazin pe harta shopping-ului bucureștean, „Famous Merch”, un concept marca AFI Cotroceni destinat pasionaților de produse personalizate. Sunt celebre expresiile „Hâtz, Jhonule” sau “Hâtz”, pe care Dorian Popa le folosește de câțiva ani în vlogguri, în emisiuni, așa că pasionații și fanii pot achiziționa din AFI Cotroceni și cele mai cool produse „Hatz” by Dorian Popa.

Prin inaugurarea acestui spațiu, AFI Cotroceni aduce produsele din portofoliul celebrităților din România mai aproape de clienții săi, magazinul concentrând într-un format compact și cu un design minimalist colecția „Hatz” by Dorian Popa. Fanii vor găsi în magazinul „Famous Merch” atât produse ediție limitată, cât și colecțiile Back To School, Hatz de Relaxare care includ accesorii, haine casual urban și papetărie. Colecțiile personalizate sunt cerute și așteptate de fanii lui Dorian Popa, acestea fiind achiziționate într-un timp record.

Dorian Popa este actor, vlogger și dansator și a devenit cunoscut în 2011, odată cu apariția sa în serialul „Pariu cu viața”. Dorian este un generator de conțiut incontestabil, având o comunitate de peste 2.000.000 de abonați pe YouTube, iar vlogurile zilnice pe care le postează adună peste 1 milion de vizualizări fiecare și intră instant în topul YouTube Trending. Cu milioane de vizualizări pe YouTube la single-urile sau colaborările lansate, Dorian Popa reusește de fiecare dată să surprindă prin track-uri și videoclipuri inedite.

„Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Dorian Popa care va aduce AFI Cotroceni mai aproape de comunitatea adolescenților. Și așteptăm alte vedete și generatori de conținut să fie parte din conceptul Famous Merch, locul unde colecțiile personalizate sunt expuse pentru clienții Afi Cotroceni. Continuăm să diversificăm și în perioada următoare mixul de experiențe și continuăm planul de dezvoltare stabilit, AFI Cotroceni fiind destinația de lifestyle favorită a bucureștenilor dornici de shopping și entertainment”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

Cu o suprafață totală de 240.000 m2 și închiriabilă de 88.500 m2, AFI Cotroceni include cele mai multe magazine pe metru pătrat din țară, oferind o gamă completă de cumpărături, servicii și divertisment.

Clienții se bucură de experiența de cumpărături și entertainment în deplină siguranță, AFI Cotroceni fiind primul mall care a implementat un set complex de măsuri, lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri fiind de 50.000 euro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related