Tailent își continuă expansiunea globală și intră pe piața din Portugalia printr-un parteneriat cu furnizorul de soluții integrate Winsig 

Tailent își continuă expansiunea globală și intră pe piața din Portugalia printr-un parteneriat cu furnizorul de soluții integrate Winsig 
Mario Popescu, CEO Tailent/ Nuno Archer, CEO WinSig

Tailent, compania românească de tehnologie cunoscută pentru democratizarea accesului la soluții Robotic Process Automation (RPA), continuă să se extindă la nivel global și intră pe piața din Portugalia printr-un parteneriat cu furnizorul de soluții integrate de management Winsig. În urma acestui acord, Tailent devine furnizorul RPA principal pentru clienții Winsig și oferă astfel soluții de automatizare eficiente din punct de vedere al costurilor și pentru piața din Portugalia.

Winsig este o companie cu o experiență de peste 10 ani în domeniul soluțiilor software de business în Europa de Vest, cu o mare capacitate de a crea soluții personalizate, în special în zona de software ERP. Având o bază extinsă de clienți în Europa, Africa și America de Sud, furnizorul de soluții software va ajuta Tailent să se adreseze unui portofoliu mai larg de clienți. În plus, Tailent va oferi soluții RPA la prețuri accesibile pentru clienții Winsig din domenii precum finanțe și contabilitate, resurse umane, logistică și distribuție și retail.

„Prin parteneriatul încheiat cu Tailent, vrem să punem la dispoziția clienților noștri din întreaga lume un instrument inovator de automatizare a proceselor. Tailent Automation Platform le va permite să aibă mai mult timp pentru a se concentra pe activitățile lor principale și va contribui la creșterea preciziei datelor. Cu ajutorul soluțiilor RPA, din ce în ce mai mulți angajați vor avea mai mult timp pentru activități creative și cu valoare adăugată, lăsând roboții să se ocupe de operațiunile de rutină și redundante”, spune Nuno Archer, CEO Winsig.   

RPA este o industrie care a accelerat puternic în ultimii ani, la scară globală, iar România a devenit un important furnizor global de soluții bazate pe această tehnologie. În acest context, Tailent s-a extins la nivel global într-un mod accelerat în 2020 și 2021, intrând pe noi piețe din Europa, America Centrală și de Sud, SUA și Asia prin alianțe strategice.

„Îi urăm bun venit lui Winsig în ecosistemul de parteneri Tailent în misiunea noastră de a aduce soluții RPA accesibile și eficiente, ajutându-i pe clienți să își automatizeze operațiunile în diferite domenii, cum ar fi finanțe și contabilitate, resurse umane, logistică și distribuție, retail și integrarea proceselor cu alte sisteme. Acest nou parteneriat ne va oferi oportunitatea de a democratiza și mai mult accesul tuturor companiilor la soluțiile RPA, la prețuri accesibile și popularizază soluțiile noastre inovatoare și gata de folosire pe noi piețe din întreaga lume”, spune Mario Popescu, CEO Tailent.

În septembrie, Tailent și-a consolidat echipa de top management prin aducerea a doi directori cheie cu o vastă experiență internațională, ca parte a strategiei sale de accelerare a expansiunii și de creștere a prezenței globale. Cu Laurent Binetti în calitate de Board Advisor for Strategy și Dragoș Mateescu în poziția de Head of Business Development, Tailent este pregătit să accelereze creșterea.

Soluțiile Tailent sunt deja implementate cu succes în companii din întreaga lume din industrii precum ospitalitate, servicii profesionale, producție, instituții publice. Tailent se află în prezent în proces de extindere atât la nivel local, cât și internațional, prin intrarea pe noi piețe strategice.

Tailent este un start-up românesc orientat pe dezvoltarea de tehnologii inovatoare de automatizare de tip Robotic Process Automation (RPA), care schimbă modul în care oamenii muncesc și fac business și ajuta companiile să-și realizeze scopurile de automatizare. Tailent oferă o alternativă mai aproape de așteptările clienților, mai rapidă și mai convenabilă prin soluția Tailent Automation Platform (TAP).

Winsig este o companie specializată în furnizarea de soluții integrate de management, având o mare capacitate de a crea soluții personalizate. Are clienți în Portugalia, Spania, Germania, Angola, Algeria, Algeria, Argentina, Belgia, Brazilia, Capul Verde, Dubai, Malaezia și Mozambic și dispune de centre operaționale și de asistență pentru clienți în Lisabona, Leiria, Aveiro, Viseu, Porto, Funchal, Ponta Delgada și Alger.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related