PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale
  • Parteneriatul cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA) va oferi peste 11.000 de mese unor comunități vulnerabile din România și va sprijini proprietarii locali de restaurante pe măsură ce se recuperează de efectele pandemiei de COVID-19.
  • Fundația PepsiCo investește aproximativ 300.000 USD în România pentru a dezvolta viitoare competențe ale forței de muncă și pentru a ajuta la abordarea securității alimentare.

Astăzi, PepsiCo și Fundația PepsiCo, filiala filantropică a companiei, au anunțat un parteneriat cu HORA pentru a contracara impactul pe care l-a avut COVID-19 asupra securității alimentare în comunitățile vulnerabile și să ofere oportunități economice pentru proprietarii de mici afaceri din România. Printr-un grant de 100.000 USD, parteneriatul va sprijini 8 restaurante membre HORA din București, care vor furniza peste 11.000 de mese hrănitoare în următoarele trei luni în cartierul Ferentari din București și județul Argeș. Mesele vor merge către copiii înscriși în Programul Casa Bună, un alt partener al Fundației PepsiCo, care se concentrează pe oportunitățile educaționale pentru elevii aflați în dificultate.

„Ca tată și român, cred foarte mult în acest proiect. Am văzut direct impactul COVID-19 în România și efectul acestuia asupra celor mai vulnerabili din societate. Investiția noastră este un punct de plecare și va oferi acces imediat la hrană pentru mulți copii români și îi va sprijini în construirea viitorului lor, oferindu-le oportunități educaționale adecvate”, a declarat Silviu Popovici, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe.

Această nouă donație se bazează pe eforturile PepsiCo și ale Fundației PepsiCo de a sprijini comunitățile vulnerabile în perioada de vârf a pandemiei. Pe tot parcursul anului 2022, PepsiCo va sprijini programe care au scopul de a ajuta persoanele aflate în dificultate cu 300.000 USD sub formă de granturi pentru ONG-uri recunoscute precum World Vision, Casa Bună și HORA. De la debutul pandemiei în 2020, compania a donat 450.000 de dolari altor parteneri de top care desfășoară proiecte umanitare care se concentrează pe comunitățile locale pentru a sprijini grupurile vulnerabile, oferindu-le mese calde și asistență medicală, ajutând în același timp cadrele medicale din prima linie.

„Suntem bucuroși și recunoscători să avem în continuare sprijinul PepsiCo pentru a continua și în 2021 programul „Masa Bunătății”, început anul trecut, când am distribuit peste 45.000 de meniuri în spitale personalului medical care lucrează în unitățile COVID-19 și categoriilor vulnerabile de persoane din centrele sociale. În acest an lanțul faptelor bune continuă cu mese calde gătite cu dragoste pentru cea mai vulnerabilă categorie socială, copiii din familii defavorizate. Mulțumim PepsiCo România și Fundației PepsiCo pentru solidaritatea și sprijinul fără de care această fază a programului nu ar fi fost posibilă”, a declarat Ion Biriș, Președintele Consiliului de Administrație al HORA România.

Acest program este cel mai recent dintr-o serie de acțiuni pe care PepsiCo le întreprinde pentru a susține  angajamentul său PepsiCo Pozitiv, care își propune să aibă un impact pozitiv asupra planetei și oamenilor. În plus, acest program face parte din Food for Good, angajamentul global al PepsiCo de a promova securitatea alimentară în comunitățile în care își desfășoară activitatea compania, prin care PepsiCo își propune să asigure accesul la alimente pentru peste 50 de milioane de oameni din întreaga lume până în 2030.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related