Milioane de momente împreună de sărbători, celebrate de Timișoreana cu 4 milioane de beri

Milioane de momente împreună de sărbători, celebrate de Timișoreana cu 4 milioane de beri

Timișoreana, brand-ul cu cea mai îndelungată tradiție din portofoliul Ursus Breweries, continuă să fie alături de români și în această perioadă de sărbători și le reamintește că doar împreună mergem mai departe.

În perioada 1 noiembrie 2021 – 31 ianuarie 2022, Timișoreana îi invită pe români să redescopere bucuria sărbătorilor și îi premiază cu 4 milioane de beri, pentru milioane de momente petrecute alături de cei dragi.

Ne aflăm cu toții în acea perioadă a Crăciunului și a sărbătorilor de iarnă în care, ne bucurăm de momentele împreună, ne strângem la aceeași masă și ne revedem prietenii și familia.

Timișoreana continuă tradiția de a fi alături de români în momentele importante și acum este din nou aproape de ei, reamintindu-le să celebreze fiecare moment de revedere așa cum se cuvine, cu o masă bogată și o bere bună.

Invitația către români pentru prețuirea momentelor petrecute împreună este completată printr-o campanie promoțională națională, cu încă un motiv de bucurie. Mecanismul este simplu: la cumpărarea unei Timișoreana în ambalaj promoțional, cauți sub capac mesajul câștigător și dacă ai caștigat, ridici premiul din magazinele partenere.

Prin campania de iarnă „Milioane de beri pentru milioane de momente împreună”, Timișoreana duce mai departe puterea lui „împreună”, în toate punctele de interacțiune cu consumatorii: TV, radio, digital, retail, reamintindu-le de bucuria vizitelor de sărbători.

Brandul Timișoreana, cel mai longeviv din portofoliul Ursus Breweries, continuă să fie unul din brandurile importante din portofoliul companiei, distingându-se prin tradiție și prin faptul că este foarte apreciat de consumatori.

De-a lungul acestui an, Timișoreana a fost alături de români și le-a amintit, prin intermediul campaniei integrate „Împreună mergem mai departe”, că doar împreună reușesc să facă lucrurile mai ușor și mai bine. Prin mesajele transmise pe parcursul anului, Timișoreana a prezentat cele mai importate momente ale românilor în ultimii 300 de ani de tradiție și promisiunea viitorului, prin mesajul Împreună mergem mai departe.

Fabricată încă de la 1718, berea Timișoreana aduce cu sine experiența şi tradiția maeștrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti - distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.

În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al II-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Grolsch, Azuga și St. Stefanus, alături de marca de hard-seltzer Viper. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related