Glovo primește aprobare pentru achiziționarea Foodpanda în România

Glovo primește aprobare pentru achiziționarea Foodpanda în România

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume în livrarea de categorii multiple de produse, a primit aprobare din partea Consiliului Concurenței pentru achiziționarea Foodpanda în România. Tranzacția face parte dintr-o serie de achiziții separate cu Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume, pentru cumpărarea unora dintre companiile sale din Europa Centrală și de Est.

În luna mai a acestui an, Glovo a anunțat achiziționarea Foodpanda în România și Bulgaria, Donesi în Serbia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, și Pauza în Croația. Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 170 de milioane de euro.

Tranzacția din România a fost supusă unui proces de analiză și dezbatere publică, care s-a concluzionat cu autorizarea acesteia din partea Consiliului Concurenței. Pe plan local, această achiziție va permite Glovo să fie un catalizator pe zona de inovație în industria de livrare de categorii multiple de produse. Tranzacția a fost finalizată la data de 10 decembrie 2021.

În viitor, Glovo va putea să își consolideze viziunea de a aduce tehnologia mai aproape de toată lumea și de a conecta tot mai mulți utilizatori cu restaurante, lanțuri alimentare, magazine cu amănuntul și, practic, cu „orice” doresc aceștia să comande în orașele în care operează. De asemenea, prin achiziția Foodpanda în România se creează o competiție sustenabilă și eficientă în cadrul industriei locale de profil, lucru care va contribui la maturizarea pieței de livrare de mai multe categorii de produse și la oferirea unor servicii mai bune.

Victor Răcariu, Regional General Manager Glovo pentru Europa de Sud-Est:

„Aprobarea acestei tranzacții reprezintă un pas semnificativ pentru noi. Glovo are o viziune foarte ambițioasă pentru viitorul pieței de on demand delivery din România și suntem încântați că avem oportunitatea de a construi parteneriate mai puternice cu comercianții și că le vom putea oferi utilizatorilor un serviciu complet. Vreau să mulțumesc în special echipei Glovo, care pune pasiune și dedicare în tot ceea ce face. Suntem cu toții foarte bucuroși să primim Foodpanda în familia noastră în următoarele luni și suntem convinși că, împreună, vom aduce contribuții importante sectorului de livrare.”

Glovo este o aplicație de livrare în mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată la Barcelona în 2015, operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Aplicația conectează utilizatorii cu restaurante, lanțuri alimentare, farmacii și magazine cu amănuntul și include, de asemenea, o categorie „orice” care permite utilizatorilor să comande orice doresc.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related