Delivery Hero urează bun-venit Glovo în Grup - toate demersurile de finalizare au fost întreprinse

Delivery Hero urează bun-venit Glovo în Grup - toate demersurile de finalizare au fost întreprinse
  • Delivery Hero a întreprins toate demersurile pentru finalizarea tranzacției în urma căreia va deveni acționarul majoritar al Glovoapp23, S.A.
  • Cu acoperirea Glovo, Delivery Hero va deservi până la 2.2 miliarde de oameni în 74 de țări.
  • Delivery Hero plănuiește să ofere informații mai detaliate despre performanțele de business ale Glovo din primul semestru din 2022 în următoarele săptămâni, după finalizarea oficială a tranzacției.

Delivery Hero SE (“Delivery Hero”, "Compania” sau “Grupul”), platforma lider la nivel mondial în segmentul livrărilor locale, a întreprins cu succes toate demersurile pentru finalizarea tranzacției în legătură cu GlovoApp23, S.A. (”Glovo”). Compania va fi acționarul majoritar al Glovo și va deține aproximativ 94% din acțiuni pe bază nediluată în platforma lider în livrarea din mai multe categorii. Majorarea capitalului de acțiuni al Delivery Hero și permisiunea ulterioară pentru tranzacționare se află în așteptare.

Niklas Östberg, CEO și co-fondator al Delivery Hero, a declarat: “Acest parteneriat reprezintă o potrivire perfectă și suntem foarte bucuroși să urăm bun-venit Glovo în familia Delivery Hero. Ne cunoșteam, ne apreciam și aveam încredere unii în ceilalți de mai mulți ani. Echipele noastre împărtășesc aceeași viziune, și totuși, încă putem învăța multe unii de la ceilalți prin schimbul de cunoștințe și explorarea sinergiilor tehnologice și operaționale”.

Oscar Pierre, CEO și co-fondator Glovo, declară: “Unindu-ne forțele cu familia Delivery Hero vom accelera creșterea și dezvoltarea produsului nostru. Împreună vom deservi o vastă parte a populației de pe patru continente, cu milioane de afaceri și de curieri locali care vor continua să beneficieze de facilitățile platformei noastre. Suntem foarte fericiți să începem în sfârșit să lucrăm împreună și să împărtășim cunoștiințe și tehnologie cu alte branduri din Grup.”

Prezența puternică a Glovo în Europa de Sud și EEMEA completează acoperirea globală a Delivery Hero, ridicând numărul total de țări la 74 și deservind până la 2.2 miliarde de oameni pe patru continente. Parteneriatul strategic care va rezulta din această tranzacție va permite ambelor companii să își valorifice reciproc expertiza tehnologică și operațională. Glovo va continua să opereze cu brandul și platforma existente sub managementul echipei actuale condusă de cei doi fondatori Oscar Pierre și Sacha Michaud, care rămân implicați în Glovo.

Mai multe detalii referitoare la performanțele de business ale Glovo din primul semestru al anului 2022 sunt planificate în săptămânile viitoare, după finalizarea oficială a tranzacției.

Delivery Hero este liderul mondial în segmentul platformelor de livrare locală, operând în peste 70 de țări din Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și Asia. Compania a început ca un serviciu de livrare de mâncare și în prezent operează propria sa platformă de livrări pe patru continente. Mai mult, Delivery Hero inovează în quick commerce, următoarea generație a e-commerce, dorind să aducă cumpărături și bunuri de uz casnic în mai puțin de o oră și adesea în 20-30 de minute. Cu sediul central în Berlin, Germania, Delivery Hero a fost listat la Bursa de Valori din Frankfurt din 2017 și în prezent face parte din indicele bursier MDAX. 

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii de comandă de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2014 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa. 

Acest comunicat poate conține declarații, estimări, opinii și proiecții anticipative cu privire la performanța viitoare anticipată a Delivery Hero SE („declarații anticipative”). Aceste declarații anticipative pot fi identificate prin utilizarea terminologiei anticipative, inclusiv termenii „crede”, „estimări”, „anticipează”, „așteaptă”, „intenționează”, „poate”, „va” sau „ar trebui” sau, în funcție de caz, variațiile lor negative sau alte variații sau terminologia comparabilă. Aceste declarații anticipative includ aspectele care nu sunt fapte istorice. Declarațiile anticipative se bazează pe opiniile, așteptările și ipotezele actuale ale managementului companiei Delivery Hero și implică riscuri și incertitudini semnificative cunoscute și necunoscute care ar putea determina ca rezultate, performanțe sau evenimente reale să difere semnificativ față de cele exprimate sau implicate în astfel de declarații. Declarațiile anticipative nu ar trebui să fie interpretate drept garanții ale performanței sau rezultatelor viitoare și nu vor fi neapărat indicații exacte cu privire la obținerea sau nu a unor astfel de rezultate. Orice declarații anticipative incluse aici vorbesc doar la data acestei comunicări. Nu ne asumăm nicio obligație și nu ne așteptăm să actualizăm în mod public sau să revizuim în mod public oricare dintre informațiile, declarațiile anticipative sau concluziile conținute în prezentul document, să reflectăm evenimente sau circumstanțe noi sau să corectăm orice inexactități care pot deveni evidente ulterior datei menționate, fie ca urmare a unor informații noi, evenimente viitoare sau în alt mod. Nu ne asumăm nicio răspundere în ceea ce privește realizarea unor astfel de declarații și ipoteze anticipative.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related