Clubul de cumpărături Zalando Lounge se lansează în România. Clienții români vor avea acces la oferte atractive de fashion și lifestyle

Clubul de cumpărături Zalando Lounge se lansează în România. Clienții români vor avea acces la oferte atractive de fashion și lifestyle

Clienții din România se pot alătura acum clubului de cumpărături Zalando Lounge. Membrii clubului vor descoperi selecția zilnică de produse de fashion și lifestyle, cu reducere de până la 75%.

În fiecare dimineață la ora 7, Zalando Lounge lansează o selecție atent aleasă de campanii, ce includ articole de fashion și lifestyle la prețuri reduse. Ofertele sunt adresate exclusiv membrilor Zalando Lounge, fiind valabile pentru o perioadă de timp limitată. Zalando Lounge poate fi accesat prin înregistrarea gratuită pe zalando-lounge.ro sau prin conectarea la contul Zalando existent. Pe lângă campaniile de reduceri zilnice, Zalando Lounge propune și o serie de promoții speciale, cum ar fi vânzările de final de sezon, început de sezon școlar sau sezon nou.

Daniel Rogiński, Director General Europa Centrală şi de Est Zalando, declară: “Viziunea noastră este ca Zalando să reprezinte pentru clienții noștri Starting Point for Fashion, iar Zalando Lounge joacă un rol esențial în acest sens. Clubul de cumpărături exclusiv vine în completarea magazinului online Zalando și oferă o experiență la cumpărături sub forma unei vânători de comori. Ne bucurăm să îi invităm pe clienții din România pe Zalando Lounge, unde pot descoperi oferte speciale și cadouri atât pentru ei, cât și pentru cei dragi.”

Lisa Miczaika, vicepreședinte Markets & Sales Zalando Lounge, completează: “Zalando Lounge le oferă consumatorilor promoții inedite și interesante și o platformă specială cu prețuri reduse pentru brandurile noastre partenere. Zalando Lounge creează ocazii atractive pentru clienții pasionați de stil și le permite brandurilor să elimine stocurile excesive și să atragă noi clienți, protejându-și în același timp portofoliul, prin utilizarea unor promoții limitate și destinate doar membrilor.”

Zalando Lounge s-a lansat pentru prima dată în 2010 și este disponibil în prezent în 17 țări din Europa. Clubul de cumpărături a depășit în 2020 pentru prima dată valoarea de 1 mld. euro din GMV (Gross Merchandise Volume).

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor aproape 49 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Zalando este o platformă integrată, ce oferă inspirație, inovație și interacțiune când vine vorba de domeniul fashion. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Ne dorim să fim un punct de referință în fashion, dar și o platformă sustenabilă, cu impact net pozitiv asupra oamenilor și planetei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related