Bună, România! Zalando le urează bun venit românilor pe platforma ce le oferă cea mai variată selecție de fashion de pe piață

Bună, România! Zalando le urează bun venit românilor pe platforma ce le oferă cea mai variată selecție de fashion de pe piață
  • Odată cu lansarea în România, Zalando oferă acces publicului local la unele dintre cele mai îndrăgite și căutate branduri, și creează, totodată, oportunități de creștere atât pentru mărcile și retailerii existenți, cât și pentru noi retaileri și branduri.
  • Românii pot alege dintre peste 350.000 de produse de la peste 1.700 de branduri, cea mai extinsă gamă de fashion de pe piață, ce include îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, dar și articole sport, premium și pentru copii.
  • Intrarea pe piața din România vine în continuarea lansărilor de succes din Lituania, Slovenia, Slovacia, Estonia, Letonia și Croația, prin care Zalando dorește să se poziționeze ca Starting Point for Fashion - un reper în fashion.

Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, se lansează astăzi în România, oferind clienților acces la cea mai variată gamă de articole de fashion de pe piață. Clienții locali pot alege dintre peste 350.000 de produse și peste 1.700 de branduri, de la adidas, Nike și Bershka, la Tommy Hilfiger, Hugo Boss și Guess, sau Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino – unele branduri nefiind prezente pe piața locală. Pe lângă selecția variată, Zalando aduce în România avantajele și ofertele cunoscute ale companiei. Clienții locali vor beneficia de livrări și retururi gratuite[1] până la 100 de zile de la cumpărare, dar și asistență în limba română pre și post achiziție, având practic experiența cabinei de probă la ei acasă.

Datorită colaborării cu Packeta și Fan Courier, clienții pot primi coletele în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare. Retururile se efectuează printr-o solicitare de ridicare la domiciliu sau cu predare în cele aproximativ 250 puncte de colectare. În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate pentru a le oferi utilizatorilor Zalando o experiență chiar mai comodă. Pentru a plăti, clienții pot alege opțiunea preferată, de la ramburs la livrare, la carduri de credit și plata în avans.

Daniel Rogiński, Director General Europa Centrală și de Est Zalando:

„La Zalando, oricine își poate găsi stilul preferat. Suntem încântați să le urăm bun venit clienților din România în universul Zalando și să răspundem nevoilor tot mai mari ce țin de online fashion. Ne dorim să le oferim clienților români acces la cele mai îndrăznețe stiluri, precum și servicii și beneficii de top, astfel încât să devenim The Starting Point for Fashion, cu alte cuvinte, un reper în domeniu.”

Brandurile și retailerii locali se pot alătura Zalando Partner Program și pot începe să-și vândă produsele online, prin intermediul platformei, atât clienților din România, cât și celor aproape 49 de milioane de clienți activi existenți în momentul de față în 25 de țări din Europa. Astfel, Zalando sprijină creșterea industriei locale și internaționalizarea acesteia, completând în același timp strategiile digitale ale mărcilor și ale retailerilor.

În următoarele săptămâni, Zalando va lansa o campanie locală centrată pe mesajul „Găsește-ți stilul preferat pe Zalando”, pentru a aduce în atenția noilor clienți gama largă de produse disponibile. Aceasta va fi prezentă atât pe canalele online, cât și pe cele offline, precum TV, Radio, Print, OOH, video online și social media. Campania inspirațională va fi realizată în colaborare cu personalități locale, pentru a surprinde esența culturii fashion din România, reunind mai multe celebrități și influenceri, ce vor profita de gama de neegalat a Zalando pentru a-și exprima stilul unic și a-i inspira și pe alții.

Zalando a pregătit și un voucher de bun venit de 25% pentru fiecare client nou, urmând ca în perioada iunie-iulie să aibă loc și reducerile de sezon. 

Zalando este una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle online din Europa. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, celor aproape 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Zalando este o platformă integrată, ce oferă inspirație, inovație și interacțiune când vine vorba de domeniul fashion. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așa că ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Ne dorim să fim un punct de referință în fashion, dar și o platformă sustenabilă, cu impact net pozitiv asupra oamenilor și planetei.

[1] Cu o valoare minimă a comenzii de 69,99 RON

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related