Glovo lansează Glovo Concepts în România: Primul brand virtual lansat este Bendito Burrito și oferă produse cu specific mexican

Glovo lansează Glovo Concepts în România: Primul brand virtual lansat este Bendito Burrito și oferă produse cu specific mexican
  • Glovo Concepts reprezintă o modalitate de a ajuta business-urile mici și mijlocii, dar și de a oferi consumatorilor o varietate mai mare de produse

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, lansează Glovo Concepts în România și vine în ajutorul partenerilor din aplicație cu un portofoliu de branduri virtuale de mâncare. Primul brand virtual lansat în România se numește Bendito Burrito și oferă produse cu specific mexican, iar în următoarele cinci luni, compania urmează să aducă pe piața locală încă șase branduri.

Glovo Concepts a fost creat și lansat la jumătatea acestui an, în Spania, cu scopul de a ajuta partenerii să-și dezvolte oferta de business, extinzând, în același timp, paleta de produse și calitatea acestora pentru consumatori. Glovo le oferă partenerilor săi o gamă completă de servicii -- de la numele brandului, la meniu, ingrediente, noțiuni de marketing și instruirea personalului din bucătărie.

“Ne propunem să oferim o oportunitate unică restaurantelor, și anume aceea de a-și adapta afacerile la noua normalitate și de a continua să se extindă fără riscuri. Astfel, restaurantele mai mici vor avea șansa de a se adapta obiceiurilor în schimbare ale consumatorilor și de a-și crește capacitatea de livrare.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.

Orice restaurant partener care respectă standardele Glovo și deține o capacitate suplimentară de a găti poate folosi Glovo Concepts. În acest moment, peste 300 de restaurante din Spania și Italia au accesat această inițiativă. Până la finalul anului, Glovo intenționează să se extindă la nivel global și să colaboreze cu peste 1.000 de restaurante care să folosească activ brandurile virtuale, în România, Georgia, Croația, Portugalia și Polonia. Până în 2022, toate țările în care Glovo operează vor avea acces la această nouă inițiativă.

Glovo a creat opt branduri virtuale de mâncare, cu accent pe bucătăria italiană sau mexicană, precum Bendito Burrito, The Urban Kebab, Meraki Pita, Taqueria Guadalupe și Milanesa House.

Cu ajutorul Glovo Concepts, restaurantele partenere au posibilitatea de a înregistra venituri adiționale fără investiții suplimentare și cu aceeași structură de costuri. Aderarea tuturor restaurantelor la programul Glovo Concepts este gratuită și nu presupune taxe de asistență.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related