PepsiCo anunță o serie de promovări la nivel local și internațional

PepsiCo anunță o serie de promovări la nivel local și internațional
Claudiu Dorcioman - Senior Manager Away From Home & Traditional Trade DACH, Radu Berevoescu - Organized Trade Director (Snacks & Beverages)

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o serie de modificări la nivel organizațional.

Radu Berevoescu, până acum Finance Director CFO East Balkans, a preluat rolul de Organized Trade Director (Snacks & Beverages) și îi va raporta direct lui Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director. Radu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând roluri în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis). În 2019, a devenit Finance Director CFO East Balkans, coordonând aria financiară și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei.

Claudiu Dorcioman a fost numit în funcția de Senior Manager Away From Home & Traditional Trade în cadrul PepsiCo DACH, cu biroul în Germania, raportând activitatea sa lui Torben Nielsen, GM DACH. Anterior, Claudiu a ocupat funcția de Organized Trade Director în PepsiCo România (Snacks & Beverages). Claudiu lucrează în PepsiCo de 22 de ani și a dat constant dovadă de performanță, capacitate de luare a deciziilor, aducând rezultate foarte bune pe piață. A excelat în rolurile avute în zona comercială, precum HoReCa & Traditional Trade Manager, Sales Capability, Integration Manager și Organized Trade Manager.

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Ghidarea PepsiCo este viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile, câștigând cu scop. „Winning with purpose” reflectă ambiția noastră de a câștiga sustenabil pe piață și de a încorpora scopul în toate aspectele strategiei noastre de afaceri și a mărcilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related