Sphera Franchise Group inaugurează primul restaurant KFC tip Drive-Thru din municipiul Călărași

Sphera Franchise Group inaugurează primul restaurant KFC tip Drive-Thru din municipiul Călărași
  • În 2009, brandul a lansat prima locație de tip Drive-Thru (DT) din România, la Sibiu.
  • Rețeaua KFC ajunge astăzi la 93 de restaurante pe plan local, odată cu inaugurarea locației tip Drive Thru la Călărași, în incinta centrului comercial Catex.

KFC este un brand global de restaurante specializat în produse din carne de pui și, în același timp, cel mai mare lanț din România ca număr de restaurante. Primul restaurant KFC din România s-a deschis în aprilie 1997 în București, iar în acest moment rețeaua numără 93 de restaurante la nivel național.

Sphera Franchise Group, compania care operează în sistem de franciză brandul KFC în România, își extinde portofoliul de restaurante  și anunță inaugurarea primei unități din Călărași, marcând astfel și primul pas în implementarea strategiei de dezvoltare pentru anul 2022.

KFC Călărași este o locație tip Drive-Thru, construită conform standardelor internaționale în ceea ce privește designul, digitalizarea și facilitățile oferite.

KFC Drive Thru Catex este situat la adresa strada Eroilor Revoluției 22 Decembrie 1989, nr. 49, în cadrul centrului comercial Catex și are o suprafață de peste 300 mp, cu un total de 78 de locuri, dintre care 54 în interior și 24 pe terasă. Clienții se pot bucura de produsele preferate zilnic, în intervalul orar 08:00 – 22:00, conform programului prevăzut pentru desfășurarea activităților economice ca urmare a restricțiilor în vigoare impuse în context pandemic.

În 2022 ne-am propus să avansăm cu planurile de consolidare a businessului, printr-o strategie ce vizează expansiunea, digitalizarea și inovația. Începem anul prin inaugurarea unei noi locații KFC tip Drive-Thru, primul nostru restaurant din județul Călărași. Decizia a venit firesc, având în vedere că, pentru noi, dezvoltarea rețelei de restaurante cu astfel de locații reprezintă un obiectiv pe care îl urmărim cu precădere în ultimii ani. Nu în ultimul rând, vreau să le mulțumesc fanilor noștri locali care au fost alături de noi și pentru care, sunt mândru să spun, așteptarea a luat sfârșit. Ne bucurăm că suntem bine primiți în această comunitate și îi asigurăm că siguranța și securitatea lor sunt prioritare pentru noi.”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Odată cu această inaugurare, KFC creează 45 de locuri de muncă, în funcţii precum Lucrător Bucătărie, Casier, Manager și Asistent Manager. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru, principalele calități ale membrilor echipei fiind atitudinea pozitivă, motivația și dorința de dezvoltare în domeniu.

De asemenea,  venitul net la care se poate ajunge din a 3-a lună de colaborare  pentru postul de Crew member  este de 2.500 de lei . Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusul de performanță, conform criteriilor interne de acordare. 

Procedurile de lucru din restaurante respectă toate normele sanitare impuse de autorități pentru prevenirea infectării cu virusul SARS CoV-2, cu privire la echipamentul de protecție și sanitarizarea suprafețelor de lucru și de servire. În incintă sunt amplasate recipiente cu dezinfectanți, iar în zonele de plată și preluare comenzi au fost montate ecrane de protecție, fiind încurajată plata cu cardul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related