TikTok marchează Ziua Protecției Datelor prin intermediul unui program de o lună pentru angajați

TikTok marchează Ziua Protecției Datelor prin intermediul unui program de o lună pentru angajați

TikTok sărbătorește Ziua Protecției Datelor cu un program pentru angajați care se va desfășura timp de o lună, pentru a promova și susține rolul crucial pe care confidențialitatea îl joacă în munca de zi cu zi. Acesta cuprinde clipuri din partea liderilor TikTok, discuții cu experți externi și va oferi angajaților sfaturi ușor de digerat pentru a-i ajuta să păstreze confidențialitatea în centrul a tot ceea ce fac.

TikTok oferă un centru de siguranță și videoclipuri în aplicație pe @TikTokTips pentru a ajuta comunitatea să înțeleagă modul în care platforma de divertisment își păstrează datele în siguranță, precum și opțiunile de confidențialitate disponibile, cum ar fi modul prin care să își seteze contul ca privat sau dezactivarea Stitch și Duet, pentru a putea crea o experiență TikTok în care se simt cel mai bine.

Clipuri despre protecția datelor în aplicația TikTok din luna februarie

Efortul prin care TikTok se asigură că membrii comunității înțeleg modul în care TikTok își folosește informațiile și cum își pot controla setările de confidențialitate a presupus și lansarea unei noi serii de videoclipuri cu Repere privind confidențialitatea. Aceste videoclipuri stabilesc practicile de confidențialitate pentru comunitatea TikTok din Europa, Marea Britanie și Elveția. Videoclipurile vor fi disponibile în aplicație în februarie și vor explica datele colectate, cum sunt utilizate și ce control are comunitatea asupra datelor și modul în care TikTok protejează aceste informații.

Siguranța este o călătorie fără sfârșit

Activitatea TikTok privind siguranța nu se limitează la o singură zi sau lună - este un aspect esențial pentru ceea ce face compania în fiecare zi. De aceea, TikTok adaugă în mod constant noi opțiuni pentru modul în care oamenii își pot gestiona experiența pe platformă și noi funcții pentru a îmbunătăți transparența. În ultimul an:

  • Am făcut o schimbare fundamentală în industrie, conturile pentru utilizatorii sub 16 ani fiind private în mod implicit, ceea ce înseamnă că orice cont nou sau existent pe TikTok a fost setat automat la privat.
  • Am lansat Centrele de Transparență și Responsabilitate. Acestea oferă terților, experților și celor interesați din întreaga lume o oportunitate de a examina politicile noastre de moderare, de a înțelege cum funcționează algoritmul nostru, de a vedea cum filtram conținutul în fiecare zi și de a înțelege cum funcționează practicile noastre de confidențialitate și securitate. În prezent avem centre de transparență și responsabilitate în Europa și Statele Unite.
  • Am implementat măsuri de protecție pentru utilizatorii mai tineri, inclusiv modificarea setărilor DM (mesaje private) implicite pentru tinerii de 16 și 17 ani la „Nimeni”, limitând astfel notificările push și cerând proactiv utilizatorilor mai tineri să configureze setările de confidențialitate atunci când își încarcă videoclipurile.
  • Am actualizat politicile de confidențialitate pentru ca utilizatorii să înțeleagă mai ușor informațiile pe care le colectăm și modul în care le folosim.

Confidențialitatea este o prioritate constantă pentru TikTok și așteptăm cu nerăbdare să folosim această lună pentru a sărbători importanța protecției datelor și pentru a ne asigura că ne ridicăm la standardele înalte pe care comunitatea noastră le așteaptă pe bună dreptate.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related