Playtika România lansează Java Academy, un program complex pentru pasionații de Java, care au astfel șansa să își înceapă cariera într-o industrie în plină expansiune 

Playtika România lansează Java Academy, un program complex pentru pasionații de Java, care au astfel șansa să își înceapă cariera într-o industrie în plină expansiune 

Playtika, compania globală de jocuri pentru mobil și centrul său R&D din București, lansează a doua ediție a Java Academy, pe 7 februarie. Academia este un program complex de învățare și dezvoltare, cu durată de 6 săptămâni, pentru studenți și profesioniști aflați la începutul carierei, care vor avea ocazia să intre în lumea captivantă a dezvoltării jocurilor și să cunoască profesioniști de top din Playtika.

Java Academy este dezvoltată pe baza unui curriculum intens de învățare și dezvoltare creat de Playtika,  plecând de la abordarea unică a companiei, „Life needs play”. Cei mai buni studenți și pasionați de programare primesc șansa de a deveni Java Developer, cea mai căutată poziție, într-o companie renumită, lider în industria jocurilor pentru mobil, cum este Playtika. Trainerii sunt profesioniști cu o vastă experiență, atât în ​​domeniu, cât și în zona academică, iar mentorii sunt selectați din echipele Playtika, angajați cu experiență care se vor implica activ în procesul de evaluare a candidaților, îndrumându-i prin lumea captivantă a programării și oferindu-le sprijin pe parcursul sesiunilor.

 „Această Academie, aflată la a doua ediție, este o oportunitate excelentă pentru juniorii din domeniu de a se specializa, de a aprofunda cunoștințele și de a deveni parte din cea mai cool industrie a momentului. Una dintre abordările cheie care diferențiază Playtika pe piață este că investim în oameni, valorificăm talentul și oferim oportunități celor care împărtășesc mantra noastră ˂˂Life Needs Play˃˃. Ce poate fi mai interesant și mai palpitant decât să faci parte dintr-o comunitate și o echipă de top, care dă viață unora dintre cele mai îndrăgite jocuri accesate de 35 de milioane de jucători lunar, într-una dintre cele mai rapide și mai inovatoare companii din lume?", declară Vladina Șerban, Learning Specialist HR Operations Playtika.

Ideea din spatele acestei Java Academy este de a contribui la creșterea pieței IT&C și de a ajuta la dezvoltarea unei comunități puternice de profesioniști și entuziaști care primesc acces la metodologia și instrumentele necesare pentru a lucra ca Java Developer în Playtika.

Iosif Belciug, unul dintre absolvenții primei ediții a Java Academy, care acum este angajat full-time la Playtika, descrie întreaga experiență astfel:

„Java Academy a marcat un important pas înainte în cariera mea de programator. Toate informațiile dobândite în timpul programului de învățare au fost foarte practice și utile, vorbind acum din perspectiva dezvoltatorului backend în limbajul Java. Concepte precum Multithreading, Dependency Injection, Design Patterns au devenit mult mai clare. Am lucrat pentru prima dată cu un framework Spring prin care am dezvoltat aplicații api REST. Programul intens din cadrul academiei a fost o bună pregătire pentru a înțelege modul de lucru al companiei. În plus, am primit ajutor semnificativ de la dezvoltatori experimentați din Playtika. Un mare „Da” din partea mea pentru Java Academy. Consider că este un program bun și demn de toată munca depusă anterior la facultate sau la cursurile private. Spoiler alert! Dacă vă place tenisul de masă, biliardul, orice joc pe consolă, pauzele din academie vor trece și mai repede”.

Playtika Holding Corp. Playtika este lider al industriei jocurilor pentru mobil, cu peste 35 de milioane de utilizatori activi pe lună și un portofoliu foarte bogat de jocuri. Fondată în 2010, Playtika a fost printre primele companii care au oferit jocuri cu acces gratuit pe rețele sociale și, la scurt timp, pe platformele mobile. Cu sediul central în Herzliya, Israel, și având ca misiune să distreze lumea prin moduri infinite de joacă, Playtika are în prezent 20 de birouri în întreaga lume, inclusiv în Tel-Aviv, Londra, Berlin, Viena, Helsinki, Montreal, Chicago, Las Vegas, Santa Monica, Newport Beach, Sydney, Kiev, București, Minsk, Dnepr, Vinița, Lausanne și Varșovia.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related