Numărul românilor care folosesc platformele de educație online a crescut de patru ori în perioada pandemiei

Numărul românilor care folosesc platformele de educație online a crescut de patru ori în perioada pandemiei

Interesul românilor față de educația continuă a crescut în perioada pandemiei, arată o analiză realizată de Upriserz, platformă educațională online, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii. Numărul utilizatorilor activi ai acestor instrumente de învățare online a crescut de patru ori din martie 2020 până în prezent, comparativ cu perioada pre-pandemică.

Potrivit analizei Upriserz, 26% dintre utilizatorii platformelor educaționale online sunt antreprenori, 22% specialiști în diverse domenii de activitate, în timp muncitorii necalificați ocupă o pondere de 19% din total. Pe ultimele poziții în rândul celor care urmează cursuri de învățare și perfecționare online se situează elevii și studenții (4%), funcționarii (3%) și șomerii sau persoanele casnice (3%).

„Ne bucurăm să vedem că interesul românilor față de educația continuă este în creștere. Este important să păstrăm trendul ascendent la acest capitol, întrucât România se situează pe ultimele poziții în statisticile europene referitoare la continuarea procesului de învățare după absolvirea cursurilor unei instituții de învățământ. Platformele de educație online au reușit să satisfacă nevoile celor care sunt interesați să se perfecționeze, să acumuleze cunoștințe din domenii diverse, sau au nevoie de sprijin în orientarea în carieră. Dovadă stau rezultatele înregistrate de Upriserz. La momentul lansării, în 2019, platforma noastră avea aproximativ 2.500 de utilizatori activi. În perioada pandemiei, numărul acestora a ajuns la peste 10.000. Lucrăm constant pentru a le oferi abonaților noștri o experiență cât mai plăcută și utilă. În ultimul an ne-am mărit echipa, atât cea de producție, suport tehnic, IT, cât și cea de marketing. Ne dorim ca în 2022 să diversificăm și mai mult platforma, astfel încât să fie cât mai interactivă. Oamenii au acum un nou stil de a învăța, de a se educa și de a se dezvolta. Ne dorim să fim în continuare parte din acest proces și să le oferim utilizatorilor noștri conținutul de calitate de care au nevoie”, a declarat Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz., a afirmat Lorand Soares-Szasz, CEO Upriserz.

Metodele de creștere financiară, investițiile și antreprenoriatul sunt domeniile despre care românii au vrut să învețe în pandemie.

60% dintre românii care utilizează platformele de educație online au vârste cuprinse între 25 – 39 de ani. Generația Millenials este urmată Generația X (40-54 de ani) cu o pondere de 29% și de Generația Z (18-24 de ani), care reprezintă 10% din totalul utilizatorilor.

Platformele de educație online au fost mediul în care românii au găsit cursurile și seminariile potrivite nevoilor lor la un click distanță, din confortul propriei case, în acord cu toate restricțiile impuse de pandemie.

Cea mai mare platformă de educație online din România, Upriserz, le oferă românilor acces pe bază de abonament la cursuri și interviuri în format video care acoperă elemente diverse de dezvoltare profesională și personală, de la negociere salarială la leadership, până la public speaking. Cursurile oferite de Upriserz sunt susținute de nume cunoscute, precum Lorand Soares-Szasz, Adrian Cioroianu, Monica Ion, Dan Luca. Interviurile sunt oferite de vedete TV, milionari, antreprenori de sucees din Statele Unite ale Americii și Romania, inovatori, funcționari publici de rang înalt, campioni mondiali, precum Andreea Raicu, Cristina Pirv, Simon Maurer , Mihai Leu, Anca Bucur, Gáspár Gyorgy, Ioana Molnar , Chris Voss, Flavia Boghiu, Avi Cicerean, Urania Cremene, Dragos Anastasiu, Razvan Cuc, Dan Isai sau Marcelus Suciu.

Upriserz este cea mai mare platformă educațională online din România, lansată în martie 2019, dedicată antreprenorilor și profesioniștilor din piața muncii, cu acces pe bază de abonament. Upriserz oferă  cursuri, webinarii și interviuri de antreprenoriat, dezvoltare profesională, personală și financiară de la peste 50 de antreprenori, oameni de afaceri, vedete TV, influenceri, experți și profesioniști din România, care pot fi închiriate cu 19,99 euro/lună sau 590 euro/an. Misiunea Upriserz este să democratizeze informația de calitate, reducând distanța între experți de top, care ar costa sute sau mii de euro pe oră, la un abonament de doar 19,99 euro/lună, astfel încât tot mai mulți români să poată accesa informații de calitate fără să plătească foarte mult. Interesul față de educația continuă se observă și din rezultatele platformei

Upriserz a înregistrat o creștere de peste 400% de la momentul lansării și a ajuns la vânzări de 3,7 milioane de euro în 2021.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related